Bambii88 Skrevet 4. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2006 Jeg skal begge dager! Ei åpen klasse tispe og en valp - saluki Ingen som skulle trenge ekstra hjelp i ringen ? Elsker å stille ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aud Stokman Skrevet 5. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2006 arrangerer utstilling og valpeshow 4.og 5.februar i Exporama hallen på hellerudsletta! Noen som skal dit? Jeg skal dit, og stiller Oscar og en kinesisk nakenhund, Rimabra's Kira og kanskje en kineser til, CoPlenty's Atilla i valpeklassen Nei, med så elendige dommere er det ikke verdt pengene det koster, i hvertfall ikke for meg. Jeg vil ha dommere som kan rasen min, og det er det ikke her. Jeg snakker da om Kaukasisk Ovcharka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scarlet Skrevet 5. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2006 Jeg skal ikke dit Men jeg skal krysse fingre for dere som skal dit. Håper det går bra og at dere treffer andre sonenfolk på Exporama Blir nok noen sheltiefolk der også Når det gjelder valpeshowet så er jeg litt misunnelig rett og slett fordi det er en kjempegod trening av valpene og for de av dere som er nye eller nybegynnere i utstillingsringen. Det med dommere og eventuell kritikk av disse, så husk at det er helt frivillig å melde på til utstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aud Stokman Skrevet 5. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2006 Det med dommere og eventuell kritikk av disse, så husk at det er helt frivillig å melde på til utstilling. Ja, det er heldigvis hundeeiernes soleklare privelegium å velge å ikke stille for diverse dommere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scarlet Skrevet 5. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2006 Heldigvis Aud Så sparer vi en del penger også når vi ikke reiser avgårde hver gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 5. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2006 Jeg kommer ikke.. Ikke som deltager i alle fall. Gruppe 8 er utelatt, som så ofte ellers.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 5. Januar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2006 ja, det er så dumt at raseklubben ikke lar rasene sine delta... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 5. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2006 ja' date=' det er så dumt at raseklubben ikke lar rasene sine delta...[/quote'] Er det det som er?? :S Portisen sin raseklubb sier vel ikke nei til det? snålt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet 5. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2006 Tror jeg skal dit med en venninne for å se på. Hun hadde egentlig lyst til å stille den engelske springeren sin, men gruppe 8 er utelatt som nevnt så da går ikke det... Hvor er Exporama, er det det nye "Sjølyst" eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 5. Januar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2006 Det er på Hellerudsletta Stoor rød hall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linus & Cissa Skrevet 9. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2006 Vi skal en av dagene. Men jeg er ganske n på dette området, kun stilt en gang. Så jeg vet ikke om jeg skal stille han for norsk eller ungarsk dommer.hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taran Skrevet 10. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2006 Da er vi påmeldt på søndag Bare å komme bort å slå av en prat, skal se om jeg klarer å gjenkjenne noen av dere også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 10. Januar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2006 Vi skal en av dagene. Men jeg er ganske n på dette området' date=' kun stilt en gang. Så jeg vet ikke om jeg skal stille han for norsk eller ungarsk dommer.hehe[/quote'] Det samme har jeg tenkt på også, norsk eller ungarsk, så jeg valgte begge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 10. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2006 Da er vi påmeldt på søndag Bare å komme bort å slå av en prat, skal se om jeg klarer å gjenkjenne noen av dere også.. Det skal jeg:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 10. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2006 Da er vi påmeldt på søndag Bare å komme bort å slå av en prat, skal se om jeg klarer å gjenkjenne noen av dere også.. OT: Kan du snakke til meg hvis du kommer på msn, må spørre deg om noe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 10. Januar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2006 Da er vi påmeldt på søndag Bare å komme bort å slå av en prat, skal se om jeg klarer å gjenkjenne noen av dere også.. Vi skal komme bort, hvis vi ser dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linus & Cissa Skrevet 11. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2006 Fikk ikke bestemt meg jeg heller, så da ble det begge dagene gitt 8) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 11. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2006 Jeg hadde lyst å stille begge jeg da:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zorbas Skrevet 23. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2006 Bare 2 uker igjen nå, skal bli artig! Har snakka med en haug med boxerfolk, men ingen som skal. Men dommerne skal vist nok være ganske så bra da.. Så det kan jo bli spendene og se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dorab01 Skrevet 25. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2006 Hei Hvem ungarsk dommer kommer?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 25. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2006 Husker desverre ikke... Grrr... Felix og Serchaj er meldt på lørdagen med mamma fant ut at hun jobber og ikke kan kjøre:@ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 25. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2006 Noen som har kart eller kjøre beskrivelse dit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 25. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2006 Noen som har kart eller kjøre beskrivelse dit? Hvor kommer du fra da? Kommer du nordfra, kjører du E6 mot Oslo til du kommer til avkjøringen til.. Eh.. Hva står det der igjen da? Gjelleråsen/Nittedal/Lillestrøm/Strømmen tror jeg? Det er første avkjøringa ETTER shellen på begge sider ved Skedsmokorset ihvertfall.. Stort hvitt hotell & kontorbygg på venstre side, plantasjen på høyre side ETTER avkjøringa (så passerer du den, har du kjørt for langt ) Ta av E6, ta til høyre i rundkjøringa.. Kommer du sørfra, kjører du E6 mot Gardermoen, og når du kommer ned den lange bakken "etter" Oslo (du skal passere Dagblad-bygget på høyre hånd på toppen der), tar du av.. Tror det er skilta Lillestrøm/Strømmen/Gjelleråsen/Nittedal? Ta til venstre i rundkjøringa, rett over i neste rundkjøring.. Kommer du fra Gjelleråsen/Nittedal, kjører du mot Lillestrøm, kommer du fra Lillestrøm, kjører du mot Gjelleråsen/Nittedal Når dere har kommet så langt, ser dere sannsynligvis et kjempeskilt med reklame for Eksporama.. Det ligger på høyre hånd når dere har passert rundkjøringa på sørgående side av E6, første avkjøringa mener jeg å huske Eksporama er forøvrig på Hellerudsletta, om det hjelper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 25. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2006 Hellerud hjelper masse! Tror foreldrene mine skal hente meg der, for de kommer rett fra båten (color fantazy eller noe), eller så tar jeg bussen hjem. Kommer fra Nøtterøy/Tønsberg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 26. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2006 Noen som vet hvordan det er plassmessig inni hallen? Kunne tenkt meg å trent litt lp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar