Gå til innhold
Hundesonen.no

Billige småstore dekken til vinteren?

Bananen

Recommended Posts

I Raufoss blir det visst ganske kaldt om vinteren, og den kommer visst snart. Men Pøbelen har fortsatt bar valpemage, og trenger nok et varmedekken til vinteren. Noen som har noen tips om hvor jeg kan finne billige sånne? Han vokser jo fra seg ting rimelig kjapt, og da gidder jeg ikke å investere i noe dyrt. Store dekken har jeg jo til han blir voksen uansett. Han arver, han! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.borjes-tingsryd.se har mange dekken jeg er fornøyd med, spesielt de i fleece :)

Bestilte akkurat dekken til korthårspelsene mine derfra.

Hundtäcke Skall HP til 169 kr.

Kjempekjekke og billige dekken med ok passform.

Gåttfred har brukt sitt hver dag den siste uka, og trives langt bedre i det enn de dyre som dekker hele han liksom.

Mulig det er fordi de er så lette.

http://www.boleproducts.com/BOLEB2C/tradepoint/B2C/ui/catalog/ItemCatalog.aspx?CategoryKey=60443

På Bole har de dekken fra 78 kr og oppover i massevis av farver og kvaliteter.

De leverer raskt også.

Veldig kjekt å handle billig til hunder i vekst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med dekken, er jo at de ikke dekker bare valpemager... :)

Da er det kjekt med en strikket genser under.

Har prøvd meg med dress til Hampus, men syntes det var vanskelig på hannhund.

For han tissa på begge modellene, og likte heller ikke å gå med dem.

Heldigvis ble han mer hærig med årene, var første vintern som var verst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Vel, jeg regner med de får motbør i kommentarfeltet. Det er ikke alt jeg er enig med Maren eller Hun om hund med, men de har mye sunn påvirkning på hundemiljøer rundt om. Jeg er ikke mye på sosiale media, og som relativt ny bruker av snapchat er jeg veldig skeptisk til mangelen på åpent kommentarfelt der. På instagram kommer jo kommentarfeltkrigerene fram for hva som helst, og man får ihvertfall flere synsvinkler på ting (på godt og vondt), men på snap er det ingen som kan motsi et innlegg. Er det slik på Tiktok også?
    • Veldig fasinerende med den instagrammen som går rundt, med de fra en hundeskole som sier at det er ikke noe vits å lære eller gå på kurs med valpen før den er 9 mnd.  Det er så trist at slikt figurerer, og folk tror jo på det... sukk Ellers så er valpen drittvalp i dag, hjelper ikke at jeg jobber full dag i tilleggg. Blir gøy å komme hjem
    • Beklager så det nå  Var dårlig bilde på mobilen. Kos deg videre
    • Jeg tenker at det skjer såppas mye med veterinærbesøk og sånt uansett at jeg ville tatt det med ro dagen etter. Men det kommer litt an på individ og planer.
    • Er i tvil om fellestrening med valp dagen etter 12 ukers vaksinering. Booket oss inn på valpetrening før jeg kom på at han skal vaksineres dagen før, og vurderer nå om det er best å avbestille. Mener å huske at bare den ene valpen min var dårlig etter de vaksinene, de andre fikk ingen symptomer av den, og hun var kun dårlig i noen timer samme dag, før hun var feberfri og i fin form igjen. Blir 30-36 timer mellom om vi tar den dagen før. Alternativet er å vente til dagen etter, hvilket kanskje er bedre, da har vi 48 timer til neste fellestrening. Andres erfaringer? 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...