Gå til innhold
Hundesonen.no

Fatboy hundeseng


Mari

Recommended Posts

Biabed'en holder på å gå opp i sømmene igjen, og jeg gidder ikke bytte en hundeseng for tredje gang. En hundeseng skal leve i over et år liksom, spesielt når den er såpass dyr som en Biabed. Så nå får den leve videre i bilen til den er så herpa at den pælmes, og jeg er klar for å prøve noe nytt. Noen som har Fatboy?

Går det an å ta av trekket?

Liker hunden din den?

Er den lett å holde ren?

Er den slitesterk?

Bråker den? Har den knitrelyd som i type regntrekkstofflyd?

All info ønskes please. Tikk takk filibombombom. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå aner jeg ikkeno om fatboy, men denne hjemmesia er HØYT verdsatt av amerikanske GD eiere :)

http://www.bowwowbeds.com/

Hm, dette er en mulighet. Ikke kjempedyrt om man kjøper puter/dyner fra Ikea. Det spørs jo litt på frakta.

Vet du hvor godt hundehårene blir sittende fast? Fyda er en megarøyter, og denne er i grov bomull. Vil gjerne ha en som er lett å holde ren.

Ikke fatboy, men denne synes jeg ser veldig solid og god ut, med trekk som man kan kneppe av og på for å vaske eller skifte ut :) Jeg synes den ser med behagelig ut enn fatboy (finere og)

Enda en link

Synes denne ble litt dyr siden det kommer frakt og moms i tillegg. Og litt for flashy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, dette er en mulighet. Ikke kjempedyrt om man kjøper puter/dyner fra Ikea. Det spørs jo litt på frakta.

Vet du hvor godt hundehårene blir sittende fast? Fyda er en megarøyter, og denne er i grov bomull. Vil gjerne ha en som er lett å holde ren.

De sier det bare er å riste, ev banke ut hårene om man tar det jevnlig (en gang i uka). Resten går av i vaskemaskina, og den kan trommles på kald luft/lav temp. Det er nettopp fordi bomullen er grov at hårene ikke kiler seg fast i fibrene, men løsner fort :) Jeg har veeldig lyst på, men ike funnet en farge som er helt meg ennå. Frakta tror jeg er ok, husket at jeg satt å regnet på det en gang, og den var slett ikke avskrekkende.

International shipping is automatically calculated at checkout depending on the weight of your order.
Lag en prøveordre, så kommer det opp :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...