Benedicte Skrevet 15. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2010 Jeg er på utkikk etter aktive skytebaner i Oslo, som er aktive på lørdager og søndager. Helst med turterreng rundt, men det er ikke kjempenødvendig. Også må det være enkelt å komme dit med kollektivtransport Bor i sentrum. Cita skulle ha fått litt skuddtrening under fellesdekk og budføring Edit: SKYTEbaner var det, ja, ikke skuddbaner
Gjest Skrevet 15. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2010 Skytterkollen / Østernvann Ta t -banen til Røa så kan jeg hente deg der om det er en dag jeg kan. Det er også sporterreng
Benedicte Skrevet 15. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Oktober 2010 Skytterkollen / Østernvann Ta t -banen til Røa så kan jeg hente deg der om det er en dag jeg kan. Det er også sporterreng Passer det i helgen? Sportrening er selvfølgelig inkludert i skuddtreningen
simira Skrevet 15. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2010 Det er en skytebane på årvoll ihvertfall. Noen ganger aktiv i helgene.
Gjest Skrevet 15. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2010 Kan på Lørdag etter 12 Banen er visst åpen til kl 17 i helgene.
Benedicte Skrevet 15. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Oktober 2010 Flott, da kan jeg også!
SiriEveline Skrevet 15. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2010 Passer det i helgen? Sportrening er selvfølgelig inkludert i skuddtreningen Hadde det vært mulig å være med? I det minste for å se på hvordan slike ting foregår? Det er ikke for å være påtrengende altså, men bor jo liksom 10min unna
Midas Skrevet 15. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2010 Det er en skytebane i Maridalen og. Ligger litt innenfor det treningsfeltet til OODK. Jeg har brukt å tatt med hundene dit endel for å få litt skudd trening. Det er ikke kontinuerlig skyting som regel, men litt mer ujevnt. Jeg synes det er veldig greit, for hvis skytingen går i ett kjør så blir det så forutsigbart at det er enklere for hunden å overse det. Værre om skuddene plutselig kommer. Uansett da, så vet jeg ikke når de trener der, men det går kanskje an å google?
SiriEveline Skrevet 16. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2010 Blir det noe idag eller? Og er det mulighet for å være med? @*Marie* og labbis
Benedicte Skrevet 16. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Oktober 2010 Jeg så innlegget ditt, men trodde ikke vi fikk tid til å gå spor i dag. Vi fikk tid til å gå ett kort hver da, men det hadde ikke vært så mye å se på Jeg har tenkt meg opp dit flere ganger, så da er det bare å bli med. Dina&Midas: Jeg kjenner til den i Maridalen, men var så redd for at det ikke ville være noe aktivitet der. Men hadde jeg visst at det var noen der, så hadde selvfølgelig skjeldne skudd vært bedre enn hyppige
SiriEveline Skrevet 16. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2010 Jeg så innlegget ditt, men trodde ikke vi fikk tid til å gå spor i dag. Vi fikk tid til å gå ett kort hver da, men det hadde ikke vært så mye å se på Jeg har tenkt meg opp dit flere ganger, så da er det bare å bli med. Dina&Midas: Jeg kjenner til den i Maridalen, men var så redd for at det ikke ville være noe aktivitet der. Men hadde jeg visst at det var noen der, så hadde selvfølgelig skjeldne skudd vært bedre enn hyppige Bare si ifra
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar