Gå til innhold
Hundesonen.no

Aktive skytebaner i Oslo


Benedicte

Recommended Posts

Jeg er på utkikk etter aktive skytebaner i Oslo, som er aktive på lørdager og søndager. Helst med turterreng rundt, men det er ikke kjempenødvendig. Også må det være enkelt å komme dit med kollektivtransport :) Bor i sentrum.

Cita skulle ha fått litt skuddtrening under fellesdekk og budføring :)

Edit: SKYTEbaner var det, ja, ikke skuddbaner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en skytebane i Maridalen og. Ligger litt innenfor det treningsfeltet til OODK. Jeg har brukt å tatt med hundene dit endel for å få litt skudd trening. Det er ikke kontinuerlig skyting som regel, men litt mer ujevnt. Jeg synes det er veldig greit, for hvis skytingen går i ett kjør så blir det så forutsigbart at det er enklere for hunden å overse det. Værre om skuddene plutselig kommer.

Uansett da, så vet jeg ikke når de trener der, men det går kanskje an å google?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så innlegget ditt, men trodde ikke vi fikk tid til å gå spor i dag. Vi fikk tid til å gå ett kort hver da, men det hadde ikke vært så mye å se på :lol: Jeg har tenkt meg opp dit flere ganger, så da er det bare å bli med.

Dina&Midas: Jeg kjenner til den i Maridalen, men var så redd for at det ikke ville være noe aktivitet der. Men hadde jeg visst at det var noen der, så hadde selvfølgelig skjeldne skudd vært bedre enn hyppige :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så innlegget ditt, men trodde ikke vi fikk tid til å gå spor i dag. Vi fikk tid til å gå ett kort hver da, men det hadde ikke vært så mye å se på :lol: Jeg har tenkt meg opp dit flere ganger, så da er det bare å bli med.

Dina&Midas: Jeg kjenner til den i Maridalen, men var så redd for at det ikke ville være noe aktivitet der. Men hadde jeg visst at det var noen der, så hadde selvfølgelig skjeldne skudd vært bedre enn hyppige :ahappy:

Bare si ifra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...