Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundetreff ved Stavkirken på Storetveit/Fantoft


HeleneFS

Recommended Posts

Hei

Tenkte jeg skulle tipse dere alle om treff som foregår på marken bak stavkirken ved fantoft/storetveit hver helg. Meld dere inn i gruppen på facebook som heter "Hundetreff Bergen".

Det foregår kl.

12 på lørdager

13 på søndager

Husk:

Plukk opp etter din hund.

Ikke parker bilen i hagene til folk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var der en tur i dag, og det gikk faktisk veeeldig fint. Pøbelen var litt skeptisk til alle de store hundene i starten, men kjørte seg inn etterhvert. Han mannet seg opp litt for å hilse på de mindre hundene, men plutselig kom det en flokk med større hunder løpende forbi. Aiai, best å være hos mutter'n, sa Pøbel! Målet var at vi ikke gikk derfra før han hadde gøts nok. Og det fikk han med god margin, selv store hoffevalper fikk lov til å sitte på fjeset hans. :lol:

Hundeeierene hadde god kontroll på hundene sine, alt i alt en positiv erfaring. Jeg tok masse bilder, med de kommer ikke før jeg kommer meg tilbake til østlandet. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var dere som var der med den lille flat-valpen altså? Jeg ble sinnsykt usikker, for jeg husket ikke hvem som skrev at de skulle komme, men samtidig mente jeg at jeg kjente igjen valpisen :ahappy:

Jeg snakket sånn "litt" med dere da...hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

jeg tror jeg ville ventet til den var 3-4mnd, det kan fort bli litt voldsomt. Det jeg kanskje ville gjort er å komme litt i utkanten og se det litt an, hvordan valpen reagerer og sånt. Det er god plass til å holde seg litt "utenfor".

Vi er en del i bergen som får valp i november/desember så kanskje vi kan ha et eget treff en gang :wub: Jeg kommer ihvertfall ikke til å ta med min til Stavkirken helt med det første (er redd hun vil bli litt overveldet når hun bare er 8-10 uker), men vil gjerne sosialisere henne selvom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror jeg ville ventet til den var 3-4mnd, det kan fort bli litt voldsomt. Det jeg kanskje ville gjort er å komme litt i utkanten og se det litt an, hvordan valpen reagerer og sånt. Det er god plass til å holde seg litt "utenfor".

Vi er en del i bergen som får valp i november/desember så kanskje vi kan ha et eget treff en gang :wub: Jeg kommer ihvertfall ikke til å ta med min til Stavkirken helt med det første (er redd hun vil bli litt overveldet når hun bare er 8-10 uker), men vil gjerne sosialisere henne selvom.

Det hadde jo vært kjempe lurt, så får de leke med noen på samme alder og på samme nivå. så kan vi trene de litt sammen og slikt også, og kanskje hjelpe hverandre litt? :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...