Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Hamar


SandyEyeCandy

Recommended Posts

Den røde fare, Villapilla, frøbølla, Marianne og jeg hadde en super helg i Vikingskipet!

PA092583.jpg

Tíbrá som BIR

PA092584.jpg

PA092586.jpg

Caroline viser Max

PA092588.jpg

Aiko, Villa og Marvin med Marianne på slep

PA092595.jpg

Villa ville på fanget, henne

PA092597.jpg

Tilogm den røde fare hadde tid til å kose litt med mamsen sin

PA092609.jpg

Rutinert ved ringen

PA092616.jpg

Vakre Kiri

PA092623.jpg

Næmmen, begge får plass!

PA092630.jpg

Vi ser hvem som har øvd på oppstilling OG vaska hunden sin...

PA092631.jpg

"Men jeg kløøør!"

PA092632.jpg

Fineste Lille-K

PA092635.jpg

Ingen tvil om hvorfor dommeren likte Kiyomi, de har jo akkurat samme farge! PS: Bildet er ikke fargeretusjert

PA092637.jpg

Åpen klasse tispe står og venter på tur

PA092644.jpg

I beste tispeklasse. Fra venstre: Kiyomi, Blomma (Aikos tante, vinner av klassen) og Lynet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PA092645.jpg

Magnus og lille Lilo, 8 år gammel

PA092653.jpg

Fanklubben, med trollbolla i spissen, heier fra sidelinja

PA092654.jpg

Lille-K strekker fornøyd på seg etter å ha blitt plassert som 4BTK. Sjekk fornøyd glis på Anette!

PA092661.jpg

Hviler i armene til mormor etter strålende innsats i ringen

PA092663.jpg

Brukshunden Saeta rakk å bli BIM før hun prøvde kløven til Aiko

PA102669.jpg

Marvin tas ut for å finpusses på

PA102672.jpg

Øver litt, og lillesøster bak følger nøye med

PA102676.jpg

Står som en påle!

PA102677.jpg

Taxi, en litt mørkere variant

PA102683.jpg

Se han viser seg fram da!

PA102692.jpg

Hurra, hurra hurra! Marvin BIR med CACIB og Cert!

PA102700.jpg

Verden snurrer, men Emma og X'en er en oase av ro

PA102710.jpg

Dagens mest elegante sittestilling

PA102711.jpg

Marvin i gruppe

PA102719.jpg

Uplassert, men det bryr vi oss ikke om med en cacib-gutt på fanget!

PA102720.jpg

Dagens helt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine bilder og i bra kvalitet i hallyset syntes jeg ;) Koselig å hilse på dere, forresten! ;)

Deler noen bilder jeg også når vi først er i gang, de jeg er med på selv er det V. Brath som har knipset med mitt kamera:

IMG_4663.jpg

Som Caroline bemerket matcher jeg Eukanuba-reklamen, kanskje jeg skal prøve meg på en sponsoravtale? ;-)

IMG_4747.jpg

Her går vi fra res.cacib-Aris til Cacib-Aris ;)

IMG_4957.jpg

Oppdrettergruppe, Kennel Patshabel

IMG_4985.jpg

Oppdrettergruppe Kennel Highesteem (De burde lære av oss, blitt BIS å se så sure ut? ;) )

IMG_4990.jpg

Oppdrettergruppe Kennel Rainstorm

IMG_5105.jpg

BIS-hunden, om noen skulle lure ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var koselig og se så mangen soniser på hamar også. Selv om eg kanskje er for pysete til og komme og si hei :)

Var forresten kjekt og sjå deg gå lydighet emma :) Ikkje så mangen som bruker bernerbamser til slikt.

Tusen takk, koselig å høre!

Det er flere som aktiviserer bernerne sine, men ikke like mange som drister seg ut i konkurranseringen. På spesialen vår i pinsa kan det være påmeldt opptil 15 bernere i lydighet, men de fleste konkurrerer bare på det stevnet :wub:

Jeg er dårlig på å huske menneskefjes, så om jeg ikke hilser på soniser er det fordi jeg ikke vet det er sonis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Hahah frykter absolutt puberteten med første hannhund! Wææ!😬
    • 5 mnd og en stund er det fint. Og så kommer puberteten. Da er det ikke fred å få på et par år.
    • @maysofieer vel for tiden vår lokale gjeter-ekspert. Jeg synes det høres ut som dere har greit aktivitetsnivå, og så lenge hunden får brukt seg utenom sesongen så bør det ikke være noe stort problem.
    • Syns foreløpig den 0-4 måneder var den kjedeligste fasen 😂 Vi er ved 5 måneder nå, og jeg syns alt er mye bedre nå. Fra 2-4 måneder skal de bare tisse, sove, spise og leke. Nå kan han noen få ting, han kan gå skikkelige turer, han sover i lengre strekk, tisser ikke inne, biter egentlig mye mindre nå enn før selv om han er midt i tannfelling. Men, jeg skal være forsiktig med å si det for tidlig. Han kan enda få en periode hvor han blir en skikkelig slitsom valp/unghund 😂. Men akkurat nå flyter vi på en fin rosa sky ved 5 måneder 🥰 
    • Hei! Jeg og samboer vurderer Border Collie som neste hund. Eier pdd en finsk lapphund på 13 mnd. Ny hund blir ikke för om et halvt år. Da söster har sau og ikke mulighet til å ha hund selv, tenkte det vi det kunne värt en lösning å skaffe border collie hun kan bruke under gjetning da vi uansett hadde skaffet en hund nr 2. Vi satser på å bruke hunden til lydighetstrening, ettersök og muligens bruks i tillegg til gjeting. Det vi da lurer på er hvordan det vil gå når hunden kun brukes til gjeting om hösten. Vi må jo selvfölgelig trene gjennom vinteren men dette kan jo variere i hyppighet. Dere som har bc, hvor mye aktivisering får den ila en uke/per dag? Evt andre ting vi bör vurdere og tenke over!   Takk for alle innspill!! 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...