Enits Skrevet 8. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2010 Hei. Jeg skal om litt få meg hund, må bare finne riktig hund og valp først. Men jeg sliter litt med hva den skal hete! Skal ha en tispe Andre hunden jeg hadde het Kitah, og jeg synes det er et særdeles pent navn, men jeg vil ikke ta fra hun identiteten ved å bruke det samme navnet. Så, kom med tips til pene hundenavn! Jeg er ikke fan av menneskenavn på dyr =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 8. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2010 Har du noen sjanger du liker navnene i, annet enn ikke menneskenavn? Og har du bestemt det for rase? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 8. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2010 Nei, ikke noen spesiell sjanger. Planen er Border collie, men det møter visst stor motstand her på forumet, så jakten fortsetter. Skal være helt sikker før jeg får meg hund. Men det skal uansett være en mellomstor til stor rase. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar