Bananen Skrevet 5. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2010 Evt. et lite leketreff? Vi vil gjerne hilse på store og små, så lenge de er greie mot valper (Pøblusen er 11 uker). Noen med?
Hermes Skrevet 18. Desember 2010 Rapporter Skrevet 18. Desember 2010 Hei, bruker tråden din, selv om du ikke er på disse trakter selv i julen. Hvis noen vil ha det moro med en kjapp, overivrig whippsegutt rundt juletider, så er vi på de traktene - Skreia/Lena - fra 21. til 27. desember. Jeg tenker i hvert fall å ta meg en god tur på formiddagen på julaften, så vi får ro senere på kvelden. Vet ikke helt hvor, men om det finnes noen totniner her inne med tips, eller kanskje planer om det samme, så tar vi gjerne fellestur.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar