Tonje Skrevet 4. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2010 Jeg har helt glemt EFIT og alt som er,men jeg har tatt masse bilder i det siste så da kan jeg jo spamme sonen litt allikevel: Sheltien Chicco Aktiv fyr dette her Står ikke stille et sekund Kan ikke bare sitte stille å se pen ut heller Tryne litt også... Vassende whippet i oktober,det er sjelden det! Kommer du? Det var nok for denne gang tror jeg
Tuskelusken Skrevet 4. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2010 Fantastiske bilder! Og Felix er nydelig.
Car00line Skrevet 4. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2010 For noen fantastiske bilder du har tatt, nydelige! Imponert over hvor skarpe du har fått dem! Det klarer jeg ikke :/ (Tips? hehe) Nydelige hunder også
Monica123 Skrevet 5. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2010 Herlige bilder og du har virklig fått med deg alt også skikklig imponert er jeg Nydelige hunder også
Tonje Skrevet 5. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Oktober 2010 Tusen takk folkens Har desverre lite med tips,jeg bruker stort sett auto eller bare prøver meg fram egentlig. Lyset hjalp meg godt med løpebildene denne gangen tror jeg.
Djervekvinnen Skrevet 5. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2010 Kjempefine bilder! Nitro sier at han har veldig lyst å løpe sammen med Felix
ann.myaussies Skrevet 5. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2010 Så flink du er til å ta bilder , nydelige hunder!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar