Gå til innhold
Hundesonen.no

Hurrtas nye kolleksjon, lifeguard!

Crush

Recommended Posts

Har lyst på rosa refleksdekken til Casper :ahappy: Men synes det er litt dyrt må jeg si, sikkert bra og alt det der, men når jeg får en utmerket refleksvest for 50 kr hos chlas olson så føler jeg at det blir litt bortkastet å kjøpe hurtta... refleksen der ripes vel omtrent like lett opp ved friløping, er liksom ikke like surt å måtte bytte ut en som koster femtilappen i ny og ne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar
  • 1 month later...

Nå finner jeg faktisk ingen butikker som har akkurat denne Min link uten om nettbutikken divinedog i sverige..Er det noen som vet hva tollen ligger på fra sverige?

Det står heller ikke noe str uten om at feks str 45 passer til en bichonfrise..

Kan en bordercollie str passe til en collie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå finner jeg faktisk ingen butikker som har akkurat denne Min link uten om nettbutikken divinedog i sverige..Er det noen som vet hva tollen ligger på fra sverige?

Det står heller ikke noe str uten om at feks str 45 passer til en bichonfrise..

Kan en bordercollie str passe til en collie?

Er ingen toll på hundeutstyr, men handler du for over 200kr(Frakt ikke medregnet) må du betale norsk moms(25% av varer + frakt), og da kommer det i tillegg et gebyr for forenklet tollbehandling fra posten på 110kr.

Ang. størrelsene så er det brystmål, altså f.eks størrelse 45 = 45cm rundt brystet, og målet som er oppgitt er da maksstørrelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har dere fått inn a? jeg trenger å prøve fargene på hundene mine :blink:

Vi har halsbånd, kobbel, begge seletypene, vester, dekken, skjerf og gamasjer i alle tre fargene :whistle: Det er noen få størrelser vi ikke har fått inn i dekken og vester, men det kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har halsbånd, kobbel, begge seletypene, vester, dekken, skjerf og gamasjer i alle tre fargene :blink: Det er noen få størrelser vi ikke har fått inn i dekken og vester, men det kommer.

Hvordan er størrelsene? :wave: Jeg kommer til å bestille fra nettet, og det er ikke alltid like lett med størrelser :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er størrelsene? :wave: Jeg kommer til å bestille fra nettet, og det er ikke alltid like lett med størrelser :whistle:

Hvilke størrelser/mål er du ute etter? :blink: Halsbåndene og selene er som Hurtta Pro, om du har sett/prøvd de. Resten har jeg ikke sjekket ordentlig ennå, men jeg kan eventuelt gjøre det på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Kjempefine produkter.

Hampus vant 20 euro på utstillinga sist helg på Hurrta sin stand.

Vurderte å kjøpe et av disse produktene, men fant et vinterdekken som satt som støpt, med godt med refleks, så det ble dekken i stede.

Men de så solide og fine ut, det er sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...