Margrete Skrevet 1. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2010 I dag dro vi på en riktig så spontan tur til Kløfta for å lufte litt på jordet til 2ne, se som de koser seg Dina på jakt etter Nora Nora føler seg nok litt inneklemt her Dina forteller Asti ett og annet... Nora å Og der fikk Asti tak i ballen, og det er nok ikke fult så artig som han hadde tenkt seg Den ballen er MIN og jeg skal ha den tilbake NÅ! Hvor er dem f Føler seg nok litt paranoid å å hva har jeg gjort nå! Tør ikke slipp, må holde Spiser du meg om jeg slipper? Phu overlevde! Vakre Norris
Raksha Skrevet 1. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2010 Stakkars Astien som får kjeft av damene.
Guest 2ne Skrevet 1. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2010 Fineste kjøterene det Tusen takk for turen, Margrete og Asti
pippin Skrevet 1. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2010 Herlige bilder av herlige hunder! Pene hele gjengen ja!
rottmaneier Skrevet 1. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2010 Oj, hvor hen på Kløfta var dere? Vi bor jo også på kløfta, og bruker jordene rundt omkring ganske flittig Fine hunder og bilder forresten, Asti var skikkelig fin
Zoey Skrevet 1. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2010 Hehe.. jeg hadde slupper relativt raskt om Norris hadde hengt i andre neden med det utrykket der hvertfall...
Renate A Skrevet 1. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2010 Ha ha noen av de blikkene til Asti var bare kule
Arkan Skrevet 1. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2010 Stakkars Asti, ikke lett å være en ung herre mann der!
Guest 2ne Skrevet 3. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2010 Oj, hvor hen på Kløfta var dere? Vi bor jo også på kløfta, og bruker jordene rundt omkring ganske flittig Bor ikke så langt unna bo og behandlingssenteret, jordet er sånn omtrent der *peke* Hehe.. jeg hadde slupper relativt raskt om Norris hadde hengt i andre neden med det utrykket der hvertfall... :rolleyes2: Det er nok lurt det, hun kødder ikke når det gjelder de ballene.. Hun er Super-Norris når det er tennisballer i nærheten, hun
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar