Gå til innhold
Hundesonen.no

På tur med to fine damer

Margrete

Recommended Posts

Skrevet

I dag dro vi på en riktig så spontan tur til Kløfta for å lufte litt på jordet til 2ne, se som de koser seg :wub:

IMG_1314.jpg

Dina på jakt etter Nora

IMG_1373.jpg

Nora føler seg nok litt inneklemt her

IMG_1463.jpg

Dina forteller Asti ett og annet...

IMG_1471.jpg

Nora å

IMG_1383.jpg

Og der fikk Asti tak i ballen, og det er nok ikke fult så artig som han hadde tenkt seg :)

IMG_1407.jpg

Den ballen er MIN og jeg skal ha den tilbake NÅ!

IMG_1398.jpg

Hvor er dem scaredturn.gif

IMG_1390.jpgf

Føler seg nok litt paranoid scaredturn.gif

IMG_1503.jpg

å å hva har jeg gjort nå! Tør ikke slipp, må holde

IMG_1499.jpg

Spiser du meg om jeg slipper?

IMG_1509.jpg

Phu overlevde!

IMG_1510.jpg

Vakre Norris :ahappy:

Skrevet

Oj, hvor hen på Kløfta var dere? Vi bor jo også på kløfta, og bruker jordene rundt omkring ganske flittig :wub:

Fine hunder og bilder forresten, Asti var skikkelig fin :ahappy:

Skrevet

Hehe.. jeg hadde slupper relativt raskt om Norris hadde hengt i andre neden med det utrykket der hvertfall... :ahappy:

Skrevet

Oj, hvor hen på Kløfta var dere? Vi bor jo også på kløfta, og bruker jordene rundt omkring ganske flittig ;)

Bor ikke så langt unna bo og behandlingssenteret, jordet er sånn omtrent der *peke* ;)

Hehe.. jeg hadde slupper relativt raskt om Norris hadde hengt i andre neden med det utrykket der hvertfall... :rolleyes2:

Det er nok lurt det, hun kødder ikke når det gjelder de ballene.. Hun er Super-Norris når det er tennisballer i nærheten, hun :lol:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er veldig vanskelig å si hva som er "bedre" uten å vite hvordan forutsetningene ser ut. Hvis det er hjelp til rasevalg du vil ha så er det kanskje greit å lage en egen tråd til det med informasjon om hvilken erfaring du har med hund, hvordan hverdagen din ser ut, hvor mye aktivitet vil hunden få, har du planer om noe målrettet aktivitet/sport osv. Hvilke kriterier har du mtp. lyd, pelsstell, støvsuging, størrelse på hunden?  Med denne informasjonen er det lettere å gi råd om en rase som kan passe til ditt potensielle hundehold. Det er helt sikkert flere raser som kan passe kriteriene, og mange som ikke gjør det. 
    • Svarer dere begge to her. Ser at dette kanskje er en god grunn til å vurderer andre raser. Kanskje Aussie eller Collie er bedre?
    • Har ofte erfaring med at de jeg spør på utstillinger eller andre stevner bare roser hunderaser helt og forteller kun det positive. De jeg snakka med på messen var kun positive til rasen.
    • Jeg har møtt noen fine individer, men ikke nok til at jeg tenker at rasen er en fin og god brukshund. Alt for mye merkelig mentalitet ute å går, og allergi og hd
    • Hunder lever fint med tre ben, jeg ser ikke at en amputert tå vil utgjøre store problemer for en såppas sprek rase. Hvis hunden ellers er frisk og sprek ville jeg gjort det, selv om den er godt voksen. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...