Taz Skrevet 22. November 2005 Rapporter Skrevet 22. November 2005 Legg ut det bildet som du mener gjenspeiler din hunds personlighet best. Hvilken personlighet tror du Diego har?
Lazita Skrevet 22. November 2005 Rapporter Skrevet 22. November 2005 tja omtrent samme holdningen som Diego tipper jeg Her har du Astix
Lazita Skrevet 22. November 2005 Rapporter Skrevet 22. November 2005 Legg ut det bildet som du mener gjenspeiler din hunds personlighet best. Hvilken personlighet tror du Diego har? Er ikke Diego kongen på haugen då? han ser litt ned på deg ja han er så nydelig altså
Aya Skrevet 22. November 2005 Rapporter Skrevet 22. November 2005 han ser ikke på meg, men på pinnen jeg holder i hånda.. hehe.. to sekunder etter bildet er tatt har han "angrepet" meg
Betty Skrevet 22. November 2005 Rapporter Skrevet 22. November 2005 Slik ser buster ut rett før han deler ut smellkyss, eller hiver seg oppå deg for å få kos Å smellkyss å kosemoseklemmer er han slettes ikke gjerrig med
Maria Skrevet 22. November 2005 Rapporter Skrevet 22. November 2005 Hehe.. Dette bildet speiler Chessea bra. Hun er den beste tiggeren i verden.. Hun ELSKER mat over alt på jord. Og ironisk nok, får hun ganske ofte viljen sin... Jeg KAN IKKE motstå det tiggetrynet der.. :oops: :oops:
Silje Skrevet 22. November 2005 Rapporter Skrevet 22. November 2005 Dette er typisk dem Dette er typisk Mala, hun er så opptatt av alt annet at hun ikke får med seg at det kommer en bølge Dette er typisk Enya... Hun er så utspekulert at hun løper ut i gangen og står og logrer (noe hun alltid gjør når det kommer folk) når jeg reiser meg opp av stolen for å se hvem det er som kommer løper hun inn på Datarommet og stjæler stolen!
MarieR Skrevet 22. November 2005 Rapporter Skrevet 22. November 2005 her har dere ask ute er det full fart hele tiden... Men inne tar vi det med ro det er sagt om buhunden: ute, hard og stri, inne mjuk og blid er ikke helt enig med det første, men det andre kan jeg skrive under på
Renate A Skrevet 22. November 2005 Rapporter Skrevet 22. November 2005 Syntes dette sier så mye om Chicka Blid og fonøyd hund på tur. Chicka er en skikkelig sofagris, og det beste er når hun får låne dyna og puta mi og sove...bortskjemt? neeeei... :mrgreen: Chicka elsker og være med meg overalt,her er hun medpå travbanen og ser på løp.
Karris Skrevet 22. November 2005 Rapporter Skrevet 22. November 2005 Legg ut det bildet som du mener gjenspeiler din hunds personlighet best. Hvilken personlighet tror du Diego har? Diego eier verden! 8)
Toya Skrevet 22. November 2005 Rapporter Skrevet 22. November 2005 toya legger inn ett bilde av dolly og da..... savner henne jeg...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar