Blongo Skrevet 27. September 2010 Rapporter Skrevet 27. September 2010 Jeg er så lyst å lære hunden min å gå spor. Men akkurat nå er det pengene som rår og det ligger ikke i budsjett.. Noen som skal ut å legge spor og gå spor snart så jeg kan henge meg med å titte litt på? Spør veldig veldig pent Evt forklare med t-skje forklaring hvordan jeg kan gå frem for å trene Turte på å gå spor?
Anette Skrevet 27. September 2010 Rapporter Skrevet 27. September 2010 Veeel, hvor bor du da? Er ikke lett å vite om jeg er i nærheten eller ei uten å vite hvor du bor
Blongo Skrevet 27. September 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 27. September 2010 Å må dere vite det også altså Jeg og Turte bor i Oslo vi
Benedicte Skrevet 27. September 2010 Rapporter Skrevet 27. September 2010 Vi går spor i Maridalen i ny og ne, er bare å henge seg på der :-)
Blongo Skrevet 27. September 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 27. September 2010 Vi går spor i Maridalen i ny og ne, er bare å henge seg på der :-) Flott.. Sier du fra neste gang du skal? Så håper jeg at jeg har anledning til å være med
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar