Gå til innhold
Hundesonen.no

Extra besto sin SL III i dag

Marthe

Recommended Posts

På 9/26/2010 at 9:49 PM, SaraS skrev:

GRATTIS! :frantics:

Tusen takk :frantics:

På 9/26/2010 at 9:50 PM, Marianne&Java skrev:

Jeg har ikke så veldig god peiling på det der, men skjønner jo at det er veldig bra :icon_clapping:

Så, gratulerer så mye :banana::frantics:

Tusen takk :frantics:

På 9/26/2010 at 9:52 PM, labbis skrev:

Gratulerer! Dere er så flinke! :hyper: Også må jeg spørre: Har hun ikke IPO I-tittel?

Tusen takk for det :frantics: Joda, egentlig så heter hun BH B IPO I IPO II SchH III SL III Brakeless Absolute Extra. Men man pleier å forkorte det. Hvis/når hun består IPO III, så kommer jeg til å ta vekk IPO II. Hvis ikke så blir det så langt :thumbs:

Siden hun har bestått IPO II (og SchH III) så kan hun gå rett opp til SL III. Så da slipper jeg to prøver :frantics:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Kan være. Føler allikevel for å høre musikken sammen mens vi går. Han blir glad av musikk han liker, og den trafikkstøyen er ganske ubehagelig når en legger merke til den. Den er ujevn, uforutsigbar, og det er ikke behagelige lyder. Veldig til susing pga hastigheten. Kjent for å ha ugunstige effekter på helse. Å fokusere hørselssansen på Bob Marley istedenfor er antakelig sunnere for såkalt mental helse. Alternativt, så kan vi selvsagt busse de tre holdeplassene for å bare ha fuglekvitter og klukkende elv på øret siste delen av veien. Også en mulighet. Det er bare så mye mer lettvint å gå enn å styre på med buss som går 1-2 ganger i timen for de tre holdeplassene. 
    • Trenger han faktisk lyden? Jeg vil tippe han får pulsen godt nok fra et headset på deg.
    • Har tenkt på det, spille synkront i to headphones, og prøvde på hunden et rundt halsen, men det blir for dårlig lyd til ham. For mye av høyfrekvente lyder og ingen bass. Må ha fyldigere lyd for å kunne nyte den.  Ingen fare for å forstyrre omgivelsene, en møter svært sjelden andre mennesker langs den veien der, og de har i 100% av tilfellene så langt vært på sykkel, som farer fort forbi.  Med mindre det finnes headphones lagt spesielt for hunder (tror ikke han vil like det mens vi er i bevegelse i dynamiske omgivelser) er jeg derfor ute etter en så nett og praktisk og rimelig ghettoblaster som mulig, til å bære på kroppen med stropp. Det er 20 min langs et sånt grusomt kjedelig strekke hver vei, til hver eneste trening hele sommerhalvåret. Trenger sprite opp den turen littegrann
    • Hvorfor ikke bare bruke et headset? Det blir fort irriterende for omgivelsene hvis du skal prøve å overdøve trafikken med musikk...
    • På jakt etter bærbar høyttaler til å sprite opp dørgende kjedelig vei å gå til brukshundklubbens treningsbaner. Grei gang og sykkelvei med en mykere jordsti på siden, men den har stor støyforurensning fra tett trafikk i høy hastighet.  Trenger en høyttaler som er nett nok til å bære, som samtidig klarer hevde seg i trafikken så vi har musikk tel ærbe, eller heelwork, som det også kalles, på de turene der.  Noen som har erfaring med hvor mange watt output vi må opp i for å få en god opplevelse i sammenhengen?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...