Gå til innhold
Hundesonen.no

Turbo og datterbarnet :)


Margrete

Recommended Posts

Stallen006.jpg

"Hei, barnet"

Stallen102.jpg

Ups, en fatting ble til en super økning av trav *ler*

Stallen055.jpg

I går var det ikke noe vind, men Helle mente at vinden var spesielt sterk i hjørnet der hindrene var satt opp *ler*

Stallen058.jpg

Vi jobber med halvparader og tegngivning med kroppen. Volte-tilbake i dyp konsentrasjon.

Stallen073.jpg

Turbo mener han har vært flink nok og fortjener en gulrotbit. Vel søte deg, du må jo liksom gjøre noe lurt da, så skal du få. Kan ikke bestemme selv.

Stallen019.jpg

Asti mener også at det straks er nok

Stallen038.jpg

Så da skritter vi ned før vi gresser mens de vi ser på de store rir dressur. Gjør det for at Helle også skal se litt på hvordan ting skal se ut til slutt, og gi henne litt inspirasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :P Ja de er nå virkelig elskelige :ahappy: Glad jeg ikke ga opp og prøvde med sal altså. Tror Helle også er kjempeglad for det :P

Turbo er vist en rakker om vi skal høre på instruktørene. Om vi spør mor og eier, så er nei, han er jo bare snill... *ler* Vi vet bedre nå tror jeg, han er bølle med schvung i beina og rompa kan være litt lett. Enn så lenge har vi bare sett småtterier, og det er bra, siden Helle fortjener å forbli i salen minst ett halvt år til, da kan han begynne å være bajas med henne :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiiiiiiiiiiiiiiiiine ponnisen, med flinkeste Helleliten på ryggen!

Hun ser litt ut som om hun har pittelitt naturtalent lille Helle hun ser veldig komfortabel ut gjør hun :lol:

:D Hun er veldig lettlært i hvertfall. Og det hjelper henne veldig at Turbo er en hest som gir veldig klare responser på det hun gjør. Så sier hun venstre med tyngden, så sier Turbo ok og bøyer seg mot venstre. Det gir masse selvtillit det :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turbo minner meg om en ponni som stod på stallen der jeg holdt til en periode. Hans fulle navn var Turbo Star. Snakker vi om samme ponnien?

Nydelige er de begge to iallefall :icon_confused:

Artig,søsterens yndlingshest heter Turbo Star T. :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si meg samler du på ramp? Synes Turbo ser rampete ut også jeg, akkurat som Asti, har han "hva skal vi finne på for noe dævelskap nå mon tro"-blikket!

Men for en vakker ponni, er det welsh blod i han? Og perfekt størrelse til Helle, så her håper jeg det blir mye gjensidig glede!

(Og det siste bildet der bør forstørres og rammes inn - nydelig!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si meg samler du på ramp? Synes Turbo ser rampete ut også jeg, akkurat som Asti, har han "hva skal vi finne på for noe dævelskap nå mon tro"-blikket!

Nhæhei, gjør jeg ikke det! I så fall er det en helt ubevist hobby jeg har skaffet meg i dypt psykotisk øyeblikk... Faro hadde vel ikke rampete blikk? Men du er inne på noe der :D For når jeg tenker over det så er vel alt av dyr jeg har hatt, rampete. Hmmmm men da kan det jo ikke ha noe med meg å gjøre :D Eller :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...