Bananen Skrevet 16. September 2010 Rapporter Skrevet 16. September 2010 Han er en liten skrue som synes alt bør smakes på. Og jeg kan sikkert fjerne han 10 ganger fra et sted, og han løper like så godt bort igjen. Han er matvrak til tusen (Amigo synes mat var teit i den alderen ...), og han tar ting kjempelett! Han kommer på innkalling på både fløyte og stemme, og hadde kun to repetisjoner med sitt før han skjønte tegninga. Og nå sitter han pent og pyntelig med kontakt før maten blir servert (godt jobba, for han er _ivrig_!). Smekker til med et par bilder til som jeg fant på kompaktkameraet, jeg. Jeg vet, dette fjeset er heeelt uskyldig. Så uskyldig at man ikke skjønner hvorfor han blir kalt Pøbel ... Potet er godt, sier Pøbel. Men mutter'n er superteit. Pøbel synes jeg er ufattelig teit som ikke lar han spise poteter han finner på gresset. Vi bor riktig nok på Toten, liksom. Men det får være grenser ... Sånn sover Pøbel. Også er'n utstyrt med froskelår!
Lola Pagola Skrevet 16. September 2010 Rapporter Skrevet 16. September 2010 Herreguuud, ja hvordan kan et slikt ansikt høre til noen som heter Pøbel! Blir morsomt å følge ham over i tenårene, nomen est omen Nydelig! Og grattis med blogg og!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar