Gå til innhold
Hundesonen.no

NKKU mesterne i hundekunnskap og LP2

tuppetroll

Recommended Posts

Skrevet

Jeg som trodde alle hadde glemt det der :oops: Jeg fant rett og slett ikke LP-båndet (hadde gjemt seg under teppet! :cry: ). Så til slutt var det rett før vi skulle inn, så jeg måtte bare ta flexi-linen :roll: :oops: :oops: Tenkte litt på å ta en fri ved foten, men da hadde jo alle trodd at jeg bare ville vise meg fram "se hva jeg kan da liksom! :roll: " :)

Skrevet

Hmmm... tror heller folk hadde tenkt det hvis hundekunnskapvinneren hadde gått med hunden fri ved fot :cry: Lo så jeg skvatt - så først ut som du gikk og bar på en gummistøvel, det var liksom ikke et lite flexibånd heller :)

Skrevet
Hmmm... tror heller folk hadde tenkt det hvis hundekunnskapvinneren hadde gått med hunden fri ved fot :cry: Lo så jeg skvatt - så først ut som du gikk og bar på en gummistøvel' date=' det var liksom ikke et lite flexibånd heller :)[/quote']

blææææh, og tenk alle samme som satt og så på! :oops: :oops:

Skrevet
Hun som står ved siden av deg på bildet har jo på sele på sin hund, så synes ikke du skal tenke noe særlig på det! Hehe.. Godt at du har selvironi og kan le av det da !
Skrevet

hihi, ja, jeg lo godt av det etterpå :oops: :( Også visste jeg ikke at pokalen min hadde løst lokk, så når Karine fikk sin pokal klarte jeg å miste toppen av pokalen på bakken bak meg uten at jeg visste det, så noen bak meg sa ifra :oops:

Skrevet
Hmmm... tror heller folk hadde tenkt det hvis hundekunnskapvinneren hadde gått med hunden fri ved fot :cry: Lo så jeg skvatt - så først ut som du gikk og bar på en gummistøvel' date=' det var liksom ikke et lite flexibånd heller :)[/quote']

Tusen takkfor gratulasjonene:)

Men prøver du å si at Lassie ikke gikk perfekt fri ved fot både inn og ut av ringen? :( Og Benedicte, (nesten) ingen som tenkte over at du hadde flexi-bånd, det som var flaut var når Lassie bestemte seg for at når vi skulle gå ut av ringen skulle det bjeffes..Og da jeg prøvde å roe han ned, mistet jeg toppen på pokalen..haha..Og jeg hadde som Charlotte sier sele på, men det tenkte jeg ikke på før nå..:(

mvh Karine

Skrevet

Grattis til alle sammen :cry: Jeg fikk ikke med meg mye jeg, men fikk i alle fall med meg Karine da :) Hehe. Dere er sååå flinke :(

Skrevet
hkoglp2.jpg

Grattis til begge to!

Men må si jeg lo rimelig godt da jeg så at Benedicte kom inn i BISringen med hunden i flexi-line :D

:D/ Banana GRATULERE SÅ MYE =D> :D/ Banana

Skrevet
hkoglp2.jpg

Grattis til begge to!

Men må si jeg lo rimelig godt da jeg så at Benedicte kom inn i BISringen med hunden i flexi-line :D

Øyyy!Karine og Lassie jo :D Flinke jo =D>

Skrevet
Syntes bare det var stilig at Lassie bjeffet - mye bedre enn den teite musikken de spilte hele tiden...

fint du synes det da :P Ja den musikken var ganske spesiell..

Øyyy!Karine og Lassie jo :D Flinke jo =D>

Takk ;)

Gratulere så mye :mrgreen:

Kan noen forklare meg hva det der hundekunnskap-greiene er? Er det en test med spørsmål om hund?

Det er test med spørsmål om hund ja :D I år var det alt fra kunnskap om raser, hvem som vant hva, regler i forskjellige hundesporter (LP, agility, gjeting, utstilling) og kynologi. Det er ikke så veldig seriøst altså :D Ville gjerne bytte med Benedicte :P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...