Gå til innhold
Hundesonen.no

NKKU mesterne i hundekunnskap og LP2

tuppetroll

Recommended Posts

Jeg som trodde alle hadde glemt det der :oops: Jeg fant rett og slett ikke LP-båndet (hadde gjemt seg under teppet! :cry: ). Så til slutt var det rett før vi skulle inn, så jeg måtte bare ta flexi-linen :roll: :oops: :oops: Tenkte litt på å ta en fri ved foten, men da hadde jo alle trodd at jeg bare ville vise meg fram "se hva jeg kan da liksom! :roll: " :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... tror heller folk hadde tenkt det hvis hundekunnskapvinneren hadde gått med hunden fri ved fot :cry: Lo så jeg skvatt - så først ut som du gikk og bar på en gummistøvel' date=' det var liksom ikke et lite flexibånd heller :)[/quote']

blææææh, og tenk alle samme som satt og så på! :oops: :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... tror heller folk hadde tenkt det hvis hundekunnskapvinneren hadde gått med hunden fri ved fot :cry: Lo så jeg skvatt - så først ut som du gikk og bar på en gummistøvel' date=' det var liksom ikke et lite flexibånd heller :)[/quote']

Tusen takkfor gratulasjonene:)

Men prøver du å si at Lassie ikke gikk perfekt fri ved fot både inn og ut av ringen? :( Og Benedicte, (nesten) ingen som tenkte over at du hadde flexi-bånd, det som var flaut var når Lassie bestemte seg for at når vi skulle gå ut av ringen skulle det bjeffes..Og da jeg prøvde å roe han ned, mistet jeg toppen på pokalen..haha..Og jeg hadde som Charlotte sier sele på, men det tenkte jeg ikke på før nå..:(

mvh Karine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes bare det var stilig at Lassie bjeffet - mye bedre enn den teite musikken de spilte hele tiden...

fint du synes det da :P Ja den musikken var ganske spesiell..

Øyyy!Karine og Lassie jo :D Flinke jo =D>

Takk ;)

Gratulere så mye :mrgreen:

Kan noen forklare meg hva det der hundekunnskap-greiene er? Er det en test med spørsmål om hund?

Det er test med spørsmål om hund ja :D I år var det alt fra kunnskap om raser, hvem som vant hva, regler i forskjellige hundesporter (LP, agility, gjeting, utstilling) og kynologi. Det er ikke så veldig seriøst altså :D Ville gjerne bytte med Benedicte :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...