Gå til innhold
Hundesonen.no

Tur i bånd


lucy

Recommended Posts

Har lagt ut denne på canis, men prøver meg her også ;)

Er det noen som kan tenke seg å gå (kortere) turer i bånd?

Pelsen her er ekstremt glad i andre hunder, og trenger rett og slett å være litt rundt andre hunder uten å hilse på. Han er veldig flink til å gå pent i bånd når vi går alene, men er det andre hunder i nærheten mister han hodet litt.. Så det jeg kunne tenkt meg var å avtale og møtes et sted, og gå en liten tur med hundene i bånd uten at de får hilse på hverandre, i den avstanden som trengs for at pelsen min skal klare å fokusere litt på meg og ikke bare den andre hunden :hyper: Trenger ikke å gå så langt, bare langt nok til at han klarer å roe seg litt. Hunder i alle aldre og begge kjønn er ønsket! Han er veldig snill og fin med andre hunder, bare litt vel ivrig :aww: Det blir nok litt stopping/snuing/rygging fra vår side for å 'minne han på' at han skal gå fint.. Trenger å gå tur med noen som ikke har det travlet med å komme seg fra A til B :hyper:

Veldig fint om det også er noen som har hunder som ikke utagerer veldig mot andre hunder..

Vi bor i utkanten av sentrum, og har bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vil! :hyper:

Euro er litt giret, og trenger en del påminnelser selv, men utagerer sjeldent eller aldri mot andre. Vi setter pris på 5-minutters kontakttrening med annen hund til stede før tur, da går det så mye lettere (for vår del hvertfall ;) ). Vi bor på Paradis/Fjøsanger. Har ikke bil da, men vi kunne evt. møttes ved slottet kanskje, og spasert på "linjen" oppover mot Hop/Nesttun? Gangvei, uten for mye folk eller andre hunder der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...