Gå til innhold
Hundesonen.no

Utstilling på Bønes (bsbk) 25/26 sept'10

Synnikken

Recommended Posts

Skrevet

Hehe, det går nok bra, skal du se. Bare ta den tid du trenger og gjør så godt forarbeid som du kan :D

Jeg tror ikke jeg orker å dra opp i morgen. Burde jo kikket litt på belgerne, fikk ikke sett noe derfra i dag, men jeg er trøtt, så tror jeg blir hjemme og heller drar for å trene spor :P

• Svar 85
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Niks, stående fugliser ikke tillatt :D De har jo alltid hatt lov, og så plutselig.

Noen stående fugliser var lov i alle fall for Amigo stilte. Det var kun stabijhoun med i gruppe 7 av voksne og i valp var det i tillegg KV.

Skrevet

Anebergen: Ja, det er meg og Rinalina :lol: Så fine bildene ble, kan jeg stjele dem? Legger selvsagt ut hvem som har tatt bildene :)

"Wildah" og fine Rina på siste bildene ja.

Kompis av meg med flaten sin på første :D

:D

Han var flink han med flaten. Mente å finne tak i ham etter konkurransen, men han forsvant så fort. Så kanskje du kan videreformidle dette? En positiv og kjekk ekvipasje å se i ringen, gleder meg virkelig til å se hva de får til videre :D Gikk kanskje ikke helt deres vei den dagen, men det var så mye bra, og han jobbet så bra med hunden sin.

Han med staffen er også veldig flink :D De debuterte i klasse 2 den dagen og var bare 0,5 poeng unna opprykk.

Skrevet

Anebergen: Ja, det er meg og Rinalina :lol: Så fine bildene ble, kan jeg stjele dem? Legger selvsagt ut hvem som har tatt bildene :)

:D

Han var flink han med flaten. Mente å finne tak i ham etter konkurransen, men han forsvant så fort. Så kanskje du kan videreformidle dette? En positiv og kjekk ekvipasje å se i ringen, gleder meg virkelig til å se hva de får til videre :D Gikk kanskje ikke helt deres vei den dagen, men det var så mye bra, og han jobbet så bra med hunden sin.

Han med staffen er også veldig flink :D De debuterte i klasse 2 den dagen og var bare 0,5 poeng unna opprykk.

Bare ta bildene! :D

Er det ikke han Canistreneren HER ?

Skrevet

Noen av mine bilder fra helgen.

*klipp*

Tror det er Wildah som er på de siste bildene? :)

Stemmer det :D

Herlige bilder av en herlig ekvipasje :lol:

Skrevet

Bare ta bildene! :D

Er det ikke han Canistreneren HER ?

Tusen takk! :icon_confused:

Det ser sånn ut. Ikke rart han var flink! Det var en sånn herlig ro over ham i ringen. Lyste lang vei at han var veldig flink med hunden sin :icon_redface:

Stemmer det :no:

Herlige bilder av en herlig ekvipasje :)

Tusen takk, snilleste du :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er veldig vanskelig å si hva som er "bedre" uten å vite hvordan forutsetningene ser ut. Hvis det er hjelp til rasevalg du vil ha så er det kanskje greit å lage en egen tråd til det med informasjon om hvilken erfaring du har med hund, hvordan hverdagen din ser ut, hvor mye aktivitet vil hunden få, har du planer om noe målrettet aktivitet/sport osv. Hvilke kriterier har du mtp. lyd, pelsstell, støvsuging, størrelse på hunden?  Med denne informasjonen er det lettere å gi råd om en rase som kan passe til ditt potensielle hundehold. Det er helt sikkert flere raser som kan passe kriteriene, og mange som ikke gjør det. 
    • Svarer dere begge to her. Ser at dette kanskje er en god grunn til å vurderer andre raser. Kanskje Aussie eller Collie er bedre?
    • Har ofte erfaring med at de jeg spør på utstillinger eller andre stevner bare roser hunderaser helt og forteller kun det positive. De jeg snakka med på messen var kun positive til rasen.
    • Jeg har møtt noen fine individer, men ikke nok til at jeg tenker at rasen er en fin og god brukshund. Alt for mye merkelig mentalitet ute å går, og allergi og hd
    • Hunder lever fint med tre ben, jeg ser ikke at en amputert tå vil utgjøre store problemer for en såppas sprek rase. Hvis hunden ellers er frisk og sprek ville jeg gjort det, selv om den er godt voksen. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...