Gå til innhold
Hundesonen.no

Veien frem mot et føll


Aya

Recommended Posts

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Du vet at du kan bruke kåret kaldblodstraver hingst på henne? Da blir jo kanskje utvalget litt større.

Vet det, men ut i fra det jeg har lest og hørt da blir føllet registrert kaldblods. Hadde jeg hatt kaldblodshoppe og brukt døl på henne, hadde føllet blitt døl. Korriger meg gjerne hvis jeg har feil :) Og jeg er litt sær, og vil ha en dølahest :whistle:

Nå ble jo en nord-svensk godkjent til dølaavlen i våres, men er litt redd for at et avkom kanskje blir for tungt da (selv om hingsten som ble godkjent var helt nydelig, og jeg sto og koste leeeenge med han på Stav, fantastisk lynne også)... Jeg har i tillegg sett noen "halvsvensker" som har fått meget kraftig frampart og liten bakpart, jeg vil ha det jevnere.

Jeg bedekker ikke hoppa bare for å bedekke henne, jeg vil ha en plan med det jeg gjør :)

Men dette ble helt OT, beklager :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fenja!

fenjasladd.jpg

Den hodeløse rytter! :o:lol:

Par uker gammel:

IMG_2122.jpg

IMG_2148.jpg

Dåhn :wub: Husker jeg og en venninne skulle skaffe hos hest når vi var 12 år gamle eller noe :P Men vi hadde ikke så mye penger, så vi fant et føll :lol: Vi tok til og med kontakt med damen som eide det og spurte om de kunne beholde det i 2 år for oss, fordi jeg ikke fikk lov til å ha hest før jeg var 14 år gammel :lol: Lurer på hva hun tenkte når hun fikk den mailen :P Men nå fikk jeg lyst på et føll altså! Så mye gøy en kan lære dem :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...