Anette Skrevet 5. September 2010 Rapporter Skrevet 5. September 2010 Kommer tilbake etter å ha gått spor med flotte klype kjedet. Sa noen at corgier forsvant i lyngen? jeg går tur med mitt stramme rette lysende bånd, magi! Ha følge er trygt å ha En corgi helt på spor æsj! bamse jo... jeg vil gå mer spor også stakk hu og tok etterslepet Andreas og Max var suverene og vi jogget lett gjennom skogen etter Jeg er flink til å ta bilde i feil tidspunkt! til slutt min noe gale hund som bare vil gå mer og mer og ikke sitte stille....
tulip Skrevet 5. September 2010 Rapporter Skrevet 5. September 2010 Flinke Amiga! Og så stor hun har blitt siden jeg så henne
armagnac Skrevet 5. September 2010 Rapporter Skrevet 5. September 2010 Så veldig koselig ut Neste gang vil Kita og jeg være med også lenge siden vi har gått spor nå
Anette Skrevet 6. September 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 6. September 2010 sportreff!! Jeg er med en helg i høst jeg så lenge jeg slipper en kliss sølette nanti i fanget Forøvrig presterte jeg å si igår at jeg kunne ønske jeg hadde en GD å gå spor med, det må jo se kult ut da
armagnac Skrevet 6. September 2010 Rapporter Skrevet 6. September 2010 sportreff! Jeg er med en helg i høst jeg så lenge jeg slipper en kliss sølette nanti i fanget Forøvrig presterte jeg å si igår at jeg kunne ønske jeg hadde en GD å gå spor med, det må jo se kult ut da haha Kita syntes faktisk det er helt rått å gå spor Hvis vi har sele er det ett slit å holde henne Så det hender vi går første sporet med halsbånd
Anette Skrevet 6. September 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 6. September 2010 haha Kita syntes faktisk det er helt rått å gå spor Hvis vi har sele er det ett slit å holde henne Så det hender vi går første sporet med halsbånd Ser for meg deg hengende etter Hvordan passer søndag 26.september? Kanskje vi kan få dere over til Vestfold, var veldig flott treningsområde der vi var i helga.
armagnac Skrevet 6. September 2010 Rapporter Skrevet 6. September 2010 Ser for meg deg hengende etter Hvordan passer søndag 26.september? Kanskje vi kan få dere over til Vestfold, var veldig flott treningsområde der vi var i helga. Da skal vi på valpeshow i Båstad med lille Nanti
Midas Skrevet 6. September 2010 Rapporter Skrevet 6. September 2010 Fine bilder Spor er gøy! Jeg kjenner til den der med "pokker, der er den leken igjen". Dina er akkurat sånn. Hun trenger egentlig ingen motivasjon i sporet, fordi sporet i seg selv er motivasjonen. Hun vil ikke slutte ved sporslutt
Anette Skrevet 6. September 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 6. September 2010 Fine bilder Spor er gøy! Jeg kjenner til den der med "pokker, der er den leken igjen". Dina er akkurat sånn. Hun trenger egentlig ingen motivasjon i sporet, fordi sporet i seg selv er motivasjonen. Hun vil ikke slutte ved sporslutt Jeg må få lært henne til å stoppe da, for å få konkurert i laveste klasse tror dommeren blir kjempeimponert når hun bare toger forbi og driter i sluttpinnen og finner etterslepet! Det blir imponerende
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar