Gå til innhold
Hundesonen.no

Hopp opp i armene mine!!

Line_

Recommended Posts

Jeg har lært Felix å hoppe opp i armene mine!! kjempe tøfft!!! :lol: Han kan det ikke hundre prosent endda, men hvis jeg bare bøyer meg litt i knærne så hopper han opp på kommando "hopp opp"..Skal se om jeg får fiilma det en dag!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært Felix å hoppe opp i armene mine!! kjempe tøfft!!! :cry: Han kan det ikke hundre prosent endda' date=' men hvis jeg bare bøyer meg litt i knærne så hopper han opp på kommando "hopp opp"..Skal se om jeg får fiilma det en dag!! :)[/quote']

Så flink dere er... Hvordan lærte du han det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt først på bakken (knærna), sånn at det var lett å hoppe opp i fanget mitt, så satt jeg meg lenger og lenger opp, men sånn at han kunne hoppe opp på fanget mitt fremdeles, så gjorde jeg fanget mitt på en måte skråere og skråere, men passet på å fange han med armene uten at han fikk en skremmende opplevelse.. Veldig enkelt egentlig. Brukte klikker, men jeg måtte lokke litt på begynnelsen.. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært Felix å hoppe opp i armene mine!! kjempe tøfft!!! :) Han kan det ikke hundre prosent endda' date=' men hvis jeg bare bøyer meg litt i knærne så hopper han opp på kommando "hopp opp"..Skal se om jeg får fiilma det en dag!! :)[/quote']

Flink vofs :D Det vil jeg prøve å lære min hund! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...