Gå til innhold
Hundesonen.no

Bella


ElleBelle
 Share

Recommended Posts

Mamma og "pappa" har tatt med seg hundene på helgebesøk til søsteren min. Det er så stille i huset når hundene er borte. Skal bli godt å få dem hjem i dag! På mandag starter jeg med klikkertrening. Blir spennende å se hvordan det går. Har aldri trent med klikker før.

Bella er fin i stilen når hun sover :D

58211_123585084359020_100001225879266_147419_169861_n.jpg

Skjønne lille ElleBelle :wub:

57938_123583064359222_100001225879266_147416_3913433_n.jpg

Den andre hunden vår, Buster. Han er snart elleve og er blanding mellom litt av hvert.

Buster.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg i gang med klikkertrening. Bella tar ting veldig raskt, så dette er veldig morro :icon_cry: Tar grunnleggende ting som kontakt, ligg, sitt, følge med og innkalling først. Hun kan dette fra før, men har ikke tatt det med klikker, så skal innføre klikker i disse øvelsene før jeg går over til noe helt nytt.

Tenkte å prøve klikker med Buster. Har endelig funnet godbiter han liker, så tror dette kommer til å gå bra. Skal først og fremst lære han sitt og ligg, noe han ikke kan ordentlig fra før. Etter hvert skal jeg få han til å slutte og bjeffe når det kommer folk. Kan godt hende det kommer til å bli vanskelig i og med at han er gammel og at han har gjort dette hele livet. Men er verdt et forsøk! :console:

Er gjerne lov å komme med tips og innspill! Er helt ny på dette, så en kommentar eller to hadde vært fint :console:

Noen som har erfaring med trening av gamle hunder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 months later...
  • 5 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...