Gå til innhold
Hundesonen.no

Bella


ElleBelle
 Share

Recommended Posts

I dag morges kostet jeg bilen i mens Bella var fast ute i hagen. Det kom en bil kjørende. Ved siden av bilen løp en hund. Tenkte at de kom til å kjøre forbi, men så stoppet bilen ved postkassene som er like vedsiden av innkjørselen min. Hunden stoppet opp, fikk øye på Bella og før jeg rakk å reagere hoppet hunden elegant over gjerdet og løp bort for å hilse på Bella. Bella begynte å hyle og bjeffe. Hørtes ut som den andre hunden påførte Bella smerte, men slik var det jo ikke. Jeg er så glad for at hunden ikke reagerte på Bella sitt bråk. Det kunne endt opp med slåsskamp. Jeg løp bort og tok tak i tauet til Bella samtidig som jeg peivet med kosten for å få den andre hunden til å vike unna. Eieren til hunden kom ut av bilen og ropte på hunden. Han så skremt ut. Tror han ble litt skremt av all lyden som kom fra Bella :lol:. Han spurte om det gikk bra med hunden min, og så kjørte han av sted. Jeg slapp tauet, og fortsatte med å koste bilen. Fin start på dagen..

Hvorfor gå med hunden til postkassa for å hente avisen, når du kan kjøre med hunden løpende etter? :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 4 months later...
  • 5 months later...
  • 8 months later...

1. januar var Bella med i fly for første gang. Det var så utrolig godt å ha henne hos meg igjen! Etter å ha bodd sammen med en sheltie i fire måneder, og da fikk se Bella igjen, fikk jeg sjokk! Hun var jo så bitteliten! Tok noen dager før jeg kom over sjokket. Visste jo at jeg hadde liten hund, men var bare så utrolig merkelig å faktisk for første gang virkelig se hvor liten hun er. Nå når hun har vært hos meg siden da, er hun plutselig ikke så liten mer :lol:

Må innrømme at det har vært litt tungt å ikke ha familien i nærheten etter at Bella kom. Før jeg flytta var Bella titt og stadig hos mamma. Både fordi jeg trengte litt avlastning og fordi mamma liker å ha Bella på besøk. Nå er det bare meg og Bella. Og det er faktisk helt greit det. Vi stortrives her nede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...