TineSimbaNana Skrevet 2. September 2010 Rapporter Skrevet 2. September 2010 Er det noen fra sonen som skal gå lydighet i Asker søndag 19.september?
Marianne&Java Skrevet 2. September 2010 Rapporter Skrevet 2. September 2010 Jeg tør egentlig ikke å si det høyt da, siden jeg har en følelse av at det kommer til å gå dritt.. Men jeg skal (som du jo allerede veit )
Anette Skrevet 2. September 2010 Rapporter Skrevet 2. September 2010 Leste feil, leste askim. stryk detta :>
Margrete Skrevet 2. September 2010 Rapporter Skrevet 2. September 2010 Jeg skal ikke starte, men jeg skal være ringsekretær fra ******* hihi, røyke sånn ca når det passer meg, bli borte, prate med andre når fører skal ha noe, diskutere med dommer og fører om jeg må *ler* Neeeeida! Skal være søt og usynlig jeg. Er det ikke så mange i tre og elite påmeldte er jeg ringsekretær i begge klassene.
Marianne&Java Skrevet 2. September 2010 Rapporter Skrevet 2. September 2010 Jeg skal ikke starte, men jeg skal være ringsekretær fra ******* hihi, røyke sånn ca når det passer meg, bli borte, prate med andre når fører skal ha noe, diskutere med dommer og fører om jeg må *ler* Neeeeida! Skal være søt og usynlig jeg. Er det ikke så mange i tre og elite påmeldte er jeg ringsekretær i begge klassene. Åguri, der ble jeg litt ekstra nervøs et lite øyeblikk Nå skal jeg uansett gå kl. 1 da, så da får du ihvertfall ikke sett meg
Benedicte Skrevet 2. September 2010 Rapporter Skrevet 2. September 2010 Er det inne eller ute? Har påmeldingsfristen gått ut?
Marianne&Java Skrevet 2. September 2010 Rapporter Skrevet 2. September 2010 Er det inne eller ute? Har påmeldingsfristen gått ut? Fristen gikk ut i går, mulig det er en forlenget frist? Tror det skal være ute!
Wanderlust Skrevet 2. September 2010 Rapporter Skrevet 2. September 2010 Jeg er visst påmeldt, men får se om jeg går eller ikke. Må se hvor mye jeg får trent på tannvisning
Gjest Skrevet 3. September 2010 Rapporter Skrevet 3. September 2010 Jeg er påmeldt i klasse 1, uff! Med beardis? Spennende isåfall Lykke til alle som skal, skulle gjerne startet eller sett på, men jeg har nok med å være nygift den dagen tror jeg Edit: Det var ute ifjor hvertfall, på en veldig fin åpen plass.
MollyC Skrevet 3. September 2010 Rapporter Skrevet 3. September 2010 Har meldt meg på med beardis, Kicki, N UCH Alistair's I Get A Kicki Out Of You.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar