Gå til innhold
Hundesonen.no

Boxerdalen's Just Pure Perfection


Crush

Recommended Posts

Takk skal du ha :wub: Han er nydelig, men et spetakkel å ha i hus;) Har planer om konkurranselydighet, da er det vel bare bra at han er en krevende valp..

Var på valpeshow igjen i går, fikk BIR. Men i kritikken står det at han har løse hofter og derfor kuhaser. (Fullt klar over hasene og at han fransker litt, men tror det bare er en valpeting?) Ringsekretæren sa at jeg burde følge med det, eventuelt få det sjekket hos vet. Noen som har erfaring med dette? Er det en valpeting, eller er det noe annet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha :wub: Han er nydelig, men et spetakkel å ha i hus;) Har planer om konkurranselydighet, da er det vel bare bra at han er en krevende valp..

Var på valpeshow igjen i går, fikk BIR. Men i kritikken står det at han har løse hofter og derfor kuhaser. (Fullt klar over hasene og at han fransker litt, men tror det bare er en valpeting?) Ringsekretæren sa at jeg burde følge med det, eventuelt få det sjekket hos vet. Noen som har erfaring med dette? Er det en valpeting, eller er det noe annet??

Fredrik sine bakbein rettet seg opp etter han begynte å hoppe (rundt 7-8 måneder) men med en boxer så ville eg vel forventet at den allerede spretter som en tennisball. Har fått hørt mye forskjellig vedrørende beinstillingen, noen mener det hjelper å trene mer, andre mener enn bør ta det med ro og holde hunde lett fordi den kommer til å ende med kraftig hd, andre sier at den kanskje ender opp med operasjon og noen at det ikke er noe å ry seg om så lenge hunden ikke har vondt. Fredrik sine bakbein er fine no, mens frambeina fremdeles peker i hver sin rettning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...