Gå til innhold
Hundesonen.no

Erfaring med Josera hundemat?


Renate A

Recommended Posts

Guest Dratini

Amy fikk Josera Sensi Pluss en stund, hun fungerte veldig fint på det. Men fordi det ikke fantes/finnes forhandlere av fôret i området her ble det alt for dyrt å fortsette med det. Vi vant fôret i forbindelse med rasespesial, og vi hadde nok ikke prøvd det om vi ikke hadde vunnet 30 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amy fikk Josera Sensi Pluss en stund, hun fungerte veldig fint på det. Men fordi det ikke fantes/finnes forhandlere av fôret i området her ble det alt for dyrt å fortsette med det. Vi vant fôret i forbindelse med rasespesial, og vi hadde nok ikke prøvd det om vi ikke hadde vunnet 30 kg.

Nettdyret.no sender fraktfritt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Nettdyret.no sender fraktfritt :)

Og så? Jeg har funnet en leverandør av ett fôr som alle tre hundene spiser og er veldig fornøyd (hvor jeg får nesten 30 kg til prisen for 15 kg hos nettdyret.no).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så? Jeg har funnet en leverandør av ett fôr som alle tre hundene spiser og er veldig fornøyd (hvor jeg får nesten 30 kg til prisen for 15 kg hos nettdyret.no).

OH My! Jeg ville bare tipse deg om det om du fortsatt ville bruke foret da. Mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Får oppdatere litt, nå har Chicka spist "Josera Balance slankefor/seniorfor" i nesten 1mnd og jeg er veldig fornøyd med både bæsj og hunden ellers (må gå litt lenger på det for å se de store foskjellene, men prompingen som hun har begynt med på sine eldre dager har stoppet opp og det er nok for meg til å rope HURRA!!).

Nå har jeg fått kjøpt ProPlan på kjøp 1 få 2 tilbud, så hun kommer til å gå på det til det er spist opp og etter det så er det over på Josera igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...