Gå til innhold
Hundesonen.no

Filmtråd!

Garmen

Recommended Posts

Som det står i tittelen; er det noen som har sett noen bra filmer i det siste som de kan anbefale? :)

Her i huset har vi akkurat sett "The Road" og "Precious", og begge er en slags blanding av feelgood og feelbad som jeg liker veldig godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG se Inception! :) DRITbra film...! Hadde ikke forventet at den skulle vær SÅ bra så jeg ble veldig positivt overrasket! =) Leo blir bare flinkere og flinkere og velger rett rolle i rett film.

Har hverken sett The Road eller Precious, men vil gjerne se begge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mange. Hadde en filmkveld for en stund siden bestående av Freedom Writers, American History X og Gran Torino. Chocolat så jeg her om dagen, fordi den er så søt og god (pun intended), og så har jeg en bunke disneyklassikere som står for tur bare dvd-spilleren samarbeider med tv'n igjen snart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mange. Hadde en filmkveld for en stund siden bestående av Freedom Writers, American History X og Gran Torino. Chocolat så jeg her om dagen, fordi den er så søt og god (pun intended), og så har jeg en bunke disneyklassikere som står for tur bare dvd-spilleren samarbeider med tv'n igjen snart..

Chocolat så jeg også for ikke så lenge siden..! Den er så koselig den.. :)

HÆHÆ, Kick Ass! :)

Og Kick Ass er rå! :) Gleder meg sinnsykt til toern kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi så Brokeback Mountain for ikke så lenge siden, veldig trist og god film. Ellers er Sahara en god action komedie, akkurat slik de skal være - herlig underholdning, lite behov for hjerneaktivitet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi så Brokeback Mountain for ikke så lenge siden, veldig trist og god film. Ellers er Sahara en god action komedie, akkurat slik de skal være - herlig underholdning, lite behov for hjerneaktivitet. :P

Brokeback Mountain er en fin film.. :P

Sahara er veldig underholdende! :P Steve Zahn er morsom! :P

Så Signs igår jeg.. :) Creepy film egentlig.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Takk! 🥰 Jeg glemte at det finnes en verden av små butikker utenom gigantene. Du reddet dagen og uka og måneden, og potensielt hele sommeren min. Nettopp vært på kurstime med råfor klabb og klæss og isj, og så ikke veldig lyst på fremtiden. Får hamstre.
    • Et enkelt nettsøk ga meg flere nettbutikker som har det? Ellers så er det flere som har lignende produkter, jeg kjøpte noen veldig gode for noen år siden, men husker ikke merke nå. Var ikke K9.
    • Fortviler, fordi det er tomt for nomnoms 😨 Det perfekte snæck. Smakelighet på høyde med favoritt råfor, men i en konsistens som kan skjæres med ostehøvel, til tynne, store skiver som dekker store deler av tunga og ganen og gir maks bæng for the bucks - verdi per kalori - som belønning. Rene råvarer av dyr, ikke noe vegetabilsk tull som fillere, i verdens mest tasty snæck av en konsistens som ikke klæsser til lomma eller hendene. ..og det er TOMT. Lå to pølser igjen i hylla på K9 Hundesenter i dag. Jeg kjøpte den ene. Tomt.  You don't know what you've got till it's gone. Det der er en uerstattelig belønning. Alt annet er enten for tørt og for lav verdi, og feil form, eller for klæssete og ekkelt og uhygienisk å fare rundt hjemmefra med.   K9 Nomnoms er (var? 💔) den P E R F E K T E treningsgodbit.    Gid noen med litt kundegrunnlag kan pushe på K9 for å få de til å produsere mer av det der. Finnes faktisk ikke andre belønninger av samme kvalitet. Enten må vi nå ned på belønningsverdi, eller jeg må begynne klæsse med å ha Vom og kjøleelementer i lommene K9 Nom Noms  produsert av K9 Hundesenter - Midt-Norsk Kompetansesenter for hund.  Please, please! Noen med litt kundegrunnlag og salgsvolum, push dem for å få produsert mer av det der 🥺    
    • Jeg spurte Grok (Elon Musk's AI). Han påpeker at han ikke er veterinær, men han er en god AI med god kildekritikk, og en kan få se "tankeprosessen" bak svaret om en spør.  Her er svaret: https://grok.com/share/c2hhcmQtMg%3D%3D_29bf9e49-ab75-4059-b834-40e089591e1f Selv ville jeg spurt veterinær (eller Grok) hva h*n tenker om å prøve Vom og Hundemat Taste. 100% animalsk, kun en type dyr.
    • Husk å gå over forsiktig, enda saktere enn vanlig fôrbytte.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...