Gå til innhold
Hundesonen.no

Filmtråd!

Garmen

Recommended Posts

Skrevet

Som det står i tittelen; er det noen som har sett noen bra filmer i det siste som de kan anbefale? :)

Her i huset har vi akkurat sett "The Road" og "Precious", og begge er en slags blanding av feelgood og feelbad som jeg liker veldig godt :)

Skrevet

OMG se Inception! :) DRITbra film...! Hadde ikke forventet at den skulle vær SÅ bra så jeg ble veldig positivt overrasket! =) Leo blir bare flinkere og flinkere og velger rett rolle i rett film.

Har hverken sett The Road eller Precious, men vil gjerne se begge..

Skrevet

Ja, mange. Hadde en filmkveld for en stund siden bestående av Freedom Writers, American History X og Gran Torino. Chocolat så jeg her om dagen, fordi den er så søt og god (pun intended), og så har jeg en bunke disneyklassikere som står for tur bare dvd-spilleren samarbeider med tv'n igjen snart..

Skrevet

Ja, mange. Hadde en filmkveld for en stund siden bestående av Freedom Writers, American History X og Gran Torino. Chocolat så jeg her om dagen, fordi den er så søt og god (pun intended), og så har jeg en bunke disneyklassikere som står for tur bare dvd-spilleren samarbeider med tv'n igjen snart..

Chocolat så jeg også for ikke så lenge siden..! Den er så koselig den.. :)

HÆHÆ, Kick Ass! :)

Og Kick Ass er rå! :) Gleder meg sinnsykt til toern kommer!

Skrevet

HÆHÆ, Kick Ass! :)

Den er så bra den :D Ler så jeg griner :)

Jeg er veldig glad i skumle filmer og da vil jeg gjerne anbefale Paranormal Activity. Det er den skumleste filmen jeg har sett. :)

Skrevet

Den er så bra den :P Ler så jeg griner :)

Jeg er veldig glad i skumle filmer og da vil jeg gjerne anbefale Paranormal Activity. Det er den skumleste filmen jeg har sett. :P

Har du sett Fourth Kind da? Den er ekkel den.... :P

Skrevet

Vi så Brokeback Mountain for ikke så lenge siden, veldig trist og god film. Ellers er Sahara en god action komedie, akkurat slik de skal være - herlig underholdning, lite behov for hjerneaktivitet. :)

Skrevet

Vi så Brokeback Mountain for ikke så lenge siden, veldig trist og god film. Ellers er Sahara en god action komedie, akkurat slik de skal være - herlig underholdning, lite behov for hjerneaktivitet. :P

Brokeback Mountain er en fin film.. :P

Sahara er veldig underholdende! :P Steve Zahn er morsom! :P

Så Signs igår jeg.. :) Creepy film egentlig.. :P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...