Gå til innhold
Hundesonen.no

"Nordhordlandshelgen" 28. & 29. august, 2010


Wildah

Recommended Posts

Da jeg stod opp i dag tidlig hadde jeg ikke trodd at jeg ville skrive dette. I går hadde vi nemlig en elending fellesdekktrening, hvor fellesdekken var tilbake dit den var før sommeren, nemlig til fellessitt. Jeg hadde egentlig tenkte å stå over fellesdekken i dag, men ombestemte meg i siste liten. Og det var jo ikke dumt når resultatet ble som følger:

182,5 poeng og vinner av klasse 2

Karakterene var som følger:

Fellesdekk - 10

Fri ved foten - 9

Dekk under marsj - 9

Innkalling med stå - 9,5

Stå under marsj - 6,5

Apportering - 8,5

Fritt hopp over hinder med sitt - 10

Fremadsending med stå og på plass - 10

Kontroll over hunden på avstand - 9

Helhetsinntrykk - 10 :)

Jeg er kjempefornøyd, for å si det mildt, felte noen tårer da avstanden var over :) . Snill treningskamerat fant også frem kameraet mitt og fikk filmet det hele, så film kommer etterhvert. Dommeren toppet det hele ved å si følgende under premieutdelingen:

"Det var én ekvipasje i dag som virkelig skilte seg ut, og det var vinneren av klasse 2" :P

*sveve videre* :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis, svev i vei! :lol:

Dere er kjempflinke, flotte karakterer :icon_redface:

Tusen takk, igjen :lol: Hun hadde tidenes verste apportopptak, så der røk det noen poeng, ellers var den øvelsen veldig fin. Og på stå under marsj stoppet hun kjempefint, til en 10'er, sa dommeren. Men da jeg skulle tilbake til henne kom hun mot meg.

Også, skryte litt av andre lp-resultater:

I klasse 1 fikk alle de tre som startet 1. premiering! Og Teresa & Ecco fikk sin første 1. premiering :D

Edit: Glemte at det var en 1. premiering i klasse 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuuusen takk, alle sammen :icon_redface: Jeg svever virkelig enda, kommer ikke til å være nede på jorden før utpå våren igjen :lol: Og Rina var så fornøyd med egen prestasjon at hun mente at hun burde få hele posen med kjøttboller som lå i baggen min :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til både eier og flinkeste voffsen! :)

Tusen takk! Kjørte forbi dere her i forrige uke, torsdag tror jeg :D Og tenkte at: Nå er det på tide med sportrening snart *ler*

Gratulerer med et solid opprykk!

Tuuuusen takk :)

Her er videoen fra opprykket. Søndagen kom dommeren bort til meg og fortalte at vi var den eneste ekvipasjen som hadde fått 10 i helhet den helgen :):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Kjørte forbi dere her i forrige uke, torsdag tror jeg :) Og tenkte at: Nå er det på tide med sportrening snart *ler*

Nå har jo vi funnet ut at vi skal rundere litt før vi fortsetter så mye mer med spor vi da hehe :)

Kjekt å få se video, så ut som om dere koste dere utpå der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...