Gå til innhold
Hundesonen.no

Labbegutten Bruno

Labmamma

Recommended Posts

Vil bare vise litt "skrytebilder" av lille Bruno :D

Ser så uskyldig ut :lol: Virkeligheten er til tider en helt annen :D

CIMG1262.jpg

CIMG1258.jpg

CIMG1286.jpg

Yndlingssovestillingen :) Ikke den lekreste, men den fungerer :D

CIMG1278.jpg

Ikke alltid like enkelt å ta bilde av krabaten... Ser han ett kamera, da kommer han stormende...

CIMG1293.jpg

Vanskelig å si nei til denne karen noen ganger...

CIMG1294.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååhhhh.... så nydelig! :lol:

CIMG1278.jpg

Måtte le litt da jeg så dette bildet. trodde bare det var vår lille ruskesara som sov sånn, men ligger kanskje litt til rasen da :D

Og bare så det er sagt, Luna er 8 måneder og sover sånn enda :D Får ta det som et godt tegn, tyder jo på at de er trygge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for komplimenter :wub:

Måtte le litt da jeg så dette bildet. trodde bare det var vår lille ruskesara som sov sånn, men ligger kanskje litt til rasen da :(

Og bare så det er sagt, Luna er 8 måneder og sover sånn enda :( Får ta det som et godt tegn, tyder jo på at de er trygge :ahappy:

Hehe, ja kanskje det er noe med rasen ja?! Han begynner som regel på magen når han sovner, men havner rimelig kjapt på ryggen i denne stillingen :ahappy: Ser egentlig ikke så spesielt behagelig ut, med hoftene rett ut slik, men det er tydeligis den beste stillingen å sove i :rolleyes2: Vi hadde forresten en St. Bernardhanne som også lå slik når han sov... ikke like søt, og tok MYE mer plass :yawn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2åringen min ligger også sånn, men får ikke lenger til å ligge slik på gulvet (hun blir for "tynn og høy" i ryggen så hun ruller bare tilbake igjen :ahappy: ). I soffaen der man kan støtte seg mot soffaryggen, deeer er det full skrevings :ahappy: Og med huet sånn på skrå/buet, skjønner ikke hvordan det kan være noe godt.

Fine flabbisen :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...