civga Skrevet 19. August 2010 Rapporter Skrevet 19. August 2010 Jeg ble bare å ta bilder en dag (4 dagers stevne) da det ellers ikke fantes oppholdsvær. Ble bare klasse 2 bilder, når klasse 1 gikk regnet det masse, da også når klasse 3 gikk. Disse dagene skulle egentlig jeg og Kenzo også delta, men vi ble bare å delta første dagen, Kenzo ble skadet. Akkurat det samme skjedde i fjor. Typisk vår flaks... Flere bilder kan dere se her: Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.