Ane Skrevet 16. August 2010 Rapporter Share Skrevet 16. August 2010 Jeg har funnet ut at jeg ikke kjøper meg hund før til neste sommer forhåpentligvis^ Derfor kan jeg kanskje passe hunder^ Jeg kan ikke ha hundene her over lengre tid, kanskje over en helg eller noe innimellom. Jeg tilbyr først og fremst bare turer. Jeg er 20år i begynnelsen av oktober. Kriterier: - Du må bo i Bergensområdet. Jeg bor på Sotra. Har ikke bil, så må ta buss for å hente hunden. - Hunden må være grei med andre hunder, og mennesker - Veldig pluss om noen med labrador retriever vil luftes! Siden dette er rasen jeg tenker på^ Hva den vil få: - Tur, fysisk mosjon - Gjerne litt hjernetrim, kanskje du har ønsker? Mine erfaringer: - Pappa driver oppdrett av korthår vorsteh. Har fem hunder. Har bodd med hund i hus i 11år. Onkel har en border terrier tispevalp. - Har gått hundekjørerlinje på skole i Alta. Passa på 70 alaska huskies. - Jeg trener hunder med positive metoder. Send meg en PM om dette kan være noe for deg, så ser vi hva som passer for begge Meg og Ani, gamlemor på 11år. Meg og Vitani, 1 1/2år Meg og Tay, alaska husky i Alta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 16. August 2010 Rapporter Share Skrevet 16. August 2010 Kjempefint initiativ og jeg håper noen vil "bruke" deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 16. August 2010 Rapporter Share Skrevet 16. August 2010 Jeg skal noen uker til Bergen nå. Trenger muligens litt pass til en mallehannhund, hvis du vil prøve deg på det Da holder jeg til på Sotra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar