Gå til innhold
Hundesonen.no

Glitter bildene på Pizco sidene


Renate A

Recommended Posts

-hvor får man de glitter bildene som så mange har på hjemmmesidene sine fra Pizo (ofte er de på disse "fjortis" sidene :lol: )

Søsteren min har noen på sin side http://www.piczo.com/La88?g=4029573&cr=2 men jeg får selvfølgelig ikke tak i hun idag, og skulle gjerne vist det idag...vanskelig jeg.. :wink:

Noen som vet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare si det at selv om jeg har glitrebilder på hjemmesiden min betyr ikke det at jeg er en såkalt "fjortis" for det. Tenkte jeg skulle forsvare meg selv :lol:

Men hvor du finner de vet jeg ikke. Jeg har funnet mange av mine glitrebilder på google og photobucket og på andre mennesker sine hjemmesider. Har selvfølgelig spurt før jeg tok de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare si det at selv om jeg har glitrebilder på hjemmesiden min betyr ikke det at jeg er en såkalt "fjortis" for det. Tenkte jeg skulle forsvare meg selv  :lol:

Det var IKKE det jeg mente med fjortis sider, hvorfor se så firkantet på ting?? :?

Det er mange som har hjemmesiden sin på Pizco som har "fjortis" sider og du vet helt sikkert hva jeg mener med en "fjortis side" om du tenker deg godt om.

Sånn som søsteren min sin side er en "fjortis side", gøy for venner av hun å lese, men ikke så informativ for folk som ikke kjenner hun.

Jeg har også glitter og Blinkies på min side, men det kommer også litt ann på hvordan man setter dem inn og hvordan innhold siden din ellers er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg skjønte hva du mente. Tok det ikke gravalvorlig og så nært til meg, derfor jeg puttet en liten smiley på. Men puttet kanskje feil smiley på :) hehe..

Beklager for at jeg uttrykte meg dårlig slik at du misforsto :lol:

Men hvis du har muligheten til det er det mange slike glitre ting på photobucket, man må bare lete. Er det noe spesielt du ser etter? Kanskje jeg har å¨pc'n min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...