Gå til innhold
Hundesonen.no

Milo


minimoo

Recommended Posts

Her er min lille, store Milo som fyller 1 år mot slutten av denne måneden.

Han er også fra RSPCA, og jeg hentet han da han var 9 uker. Min første egne hund. Jeg har aldri vært spesielt interessert i terriere, eller små hunder overhodet, men derimot 'krevende' hunder er noe jeg liker :rolleyes2: Derfor ble det likevel til at den lille tassen ble med hjem. Vi er verdens beste venner, har en utrolig god kjemi. Han var en herlig valp, få uhell inne, ikke ødelagt hverken inventar eller tøfler (bortsett fra en tøffel han hadde som leke), så jeg tror jeg hadde en veldig enkel valp. Han er mors lille vakthund, bestevenn, lekekamerat, varmepute og hodepute, og vi er uatskillelige :whistle:

Vi går spor på hobbybasis, øver på kule triks for moro skyld, og kunne tenke oss å prøve agility til høsten.

Han er veldig flink til å gjøre som mor sier, så lenge han får noe igjen for det (terrier, anyone?), og er en fryd å ha løs på tur.

Dessverre er han ikke så veldig fotogen, men her er da noen bilder :whistle:

2GGI0-cf2b769a7e89bb7d6abad58cdf9df1fb.jpg

uHL1r-cf2b769a7e89bb7d6abad58cdf9df1fb.jpg

uHB2S-cf2b769a7e89bb7d6abad58cdf9df1fb.jpg

2GYa0-cf2b769a7e89bb7d6abad58cdf9df1fb.jpg

2FOPS-cf2b769a7e89bb7d6abad58cdf9df1fb.jpg

2G_F9-cf2b769a7e89bb7d6abad58cdf9df1fb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rolleyes2: Så stor han har blitt

Jaaa, tenke seg til at han blir ett år da :whistle:

Han er ganske stor, faktisk - sammenlignet med alt annet vi ser her som går under navnet JRT. Er mye miksing og triksing og har vel ikke sett en renraset en. På vekten for to måneder siden var han nesten 9,5kg - og han heller da mer mot slank enn fet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...