Gå til innhold
Hundesonen.no

Treff i Drammen?

TineSimbaNana

Recommended Posts

Skrevet

Jeg tar med bånd sånn at vi kan lage ringer. Noen formening om når vi skal møtes? Kl.?

Dette lurer jeg også på altså klokke slett man skal møtes?

• Svar 106
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Okay, nååå skjønner jeg hva du mener siri! okayokay, hvor,når etc? Jeg henter min mor på Torp kl 10, så jeg blir isåfall kjørende innover etter dette :icon_confused:

Er det vanskelig å finne disse stedene for oss ikke drammensere? Jeg har gps :whistle:

Skrevet

Okay, nååå skjønner jeg hva du mener siri! okayokay, hvor,når etc? Jeg henter min mor på Torp kl 10, så jeg blir isåfall kjørende innover etter dette :)

Er det vanskelig å finne disse stedene for oss ikke drammensere? Jeg har gps :hug:

Tihi :)

Mener å huske kl 12 jeg? Ved Lier skole.. har dere forresten en addresse som gps-brukere, og gulesider/kart-brukere som meg kan plotte inn :icon_redface:

Skrevet

Jeg tar med bånd sånn at vi kan lage ringer. Noen formening om når vi skal møtes? Kl.?

Oi, så bra! :icon_redface: Har du mulighet til å ta med noe vi kan fest ringbåndene med? Satt fra kl.12.00 :hug:

Det er på Lier Videregående Skole. Satt fra kl.12.00 til 16.00 :) Det er ikke vanskelig å finne frem om man har gps, men kanskje noen kunne møtt dere et sted i Drammen, og kjørt sammen til Lier vgs.? Jeg har verken lappen eller bil, så jeg blir kjørt. Kanskje dere kunne møtt Marianne et sted? Eller om jeg evt. kunne møtt dere i Drammen å sittet på med en av dere ut dit?

EDIT: Tror adressen er: Jensvollveien 16, 3400 Lier

Skrevet

Er det gress, kan jeg kanskje få tak i disse stengene, eller vi kan feste dem i bakken med teltplugger. Stengene egner seg ikke på grus og asfalt.

Kl. 1200 er helt fint.

Skrevet

Jeg vet ikke helt om jeg får kommet før jeg har hentet min mor, men jeg har nummeret til marianne så jeg lar meg lyde fra.isåfall er jeg der til ca 13.

Skrevet

Jeg vet ikke helt om jeg får kommet før jeg har hentet min mor, men jeg har nummeret til marianne så jeg lar meg lyde fra.isåfall er jeg der til ca 13.

Den er god. Så koselig at dere også kommer :icon_redface: Ser jo ut som vi blir en gjeng, morro :)

Skrevet

Da møter vi opp ved 12 tiden hunden,kamera og jeg..Vi skal ikke trene noe,men vesla har gått av litt sosialisering og jeg noen trenings tips osv siden jeg er ny i hunde verden :icon_redface:

Skrevet

Da møter vi opp ved 12 tiden hunden,kamera og jeg..Vi skal ikke trene noe,men vesla har gått av litt sosialisering og jeg noen trenings tips osv siden jeg er ny i hunde verden :icon_redface:

Så bra, da sees vi :)

I går var det meldt sol på lørdag, men i dag ser det ut til at det blir regn i morgen. Det kan jo forandre seg fort. For min del gjør det ikke noe om det det regner, må jo trene i sånt vær også, det trenger vi :)

Siri: Tror du at du finner frem? :hug:

Skrevet

Tror jeg skal finne frem ja, hvis ikke ringer jeg bare, har ihvertfall nummeret til anettehe.. har jeg Marianne sitt montro.. sjekke..

Hjelper jo lite med mitt nummer når jeg kommer senere/om jeg kommer :icon_redface:

(antar jeg bare dumper muttern i et rent pent hus og snur nesa mot drammen :) )

Skrevet

Hjelper jo lite med mitt nummer når jeg kommer senere/om jeg kommer :hmm:

(antar jeg bare dumper muttern i et rent pent hus og snur nesa mot drammen :lol: )

Så sant så sant...

Og jeg har ikke Marianne sitt nummer.. så da trenger jeg ihvertfall et nummer å ringe, men ellers tror jeg nok det skal gå bra :icon_confused: Hmmm.. komme på i farten at jeg har GPS på mobilen.. den kan jeg jo egentlig bruke :)

Skrevet

Gleder oss masse til i morgen og til å bli kjent med nye mennesker i hunde verden :icon_confused:

Møte mer collie! JA! :hmm:

Gleder oss vi også, nå må vi bare få skjønnhetssøvnen vår!

Skrevet

Jeg kan kun svar for Bærum, og her er det opphold, men overskyet. Blåser lite, men står faktisk meldt 6-8 m/s

Ser ann når jeg kommer fra flyplassen da, har ingen intensjon om å være druknet rotte og bli syk igjen :icon_confused:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Blir det bare kaos om man har katter og hunder sammen i samme hus?  Hva slags erfaring har dere med det?
    • Vi hadde en elghund som stod og ulte ved døra hvis det var løpetisper innen en mils radius (satt på spissen), og en annen elghund som ikke brydde seg i det hele tatt, så det er nok i alle fall til en viss grad individbetinget. Ellers har jeg bare hatt relativt små hunder (6-8 kg), men det har kun vært tisper, og de har vært veldig enkle mtp. løpetid (lite blod, ikke noe særlig hormonpåvirking mentalt utover at det skal markeres hver 5. meter på tur). simira nevner livmorbetennelse, jeg vet ikke om det er mer vanlig på småraser, men min forrige hund fikk i alle fall det. Men skal man ikke drive med avl eller andre raserelaterte aktiviteter er det jo ikke verre enn at man kastrerer.
    • Hvordan er rasene hunden er blanding av? Og ikke minst foreldrene? Det er jo ulempen med blanding, det er vanskelig å gjøre grundig research, men foreldrene og evt. tidligere kull kan jo gi indikasjoner. Hvis det er bevisst blandingsavl så ville jeg uansett håpet at de ikke ville avlet på en hannhund som er slik, men samtidig så ville de da kanskje ikke avlet på blanding heller, om de var opptatte av genetikk. Jeg kan ikke veldig mye om miniatyrhunder, jeg har kjent et par hannhunder som var slik du beskriver, og et par som er helt greie. Når det er sagt er jo tispene også "kjent" for mer gneldring og innbilte svangerskap og livmorbetennelse, så man velger jo litt sine onder. 
    • Hei! Jeg er helt ny i liten-hund-verden. Har tidligere hatt springer spaniel, boxer og schæfer, men skal nå få en liten blandingsrase.  Jeg er så usikker på valget av hannhund eller tispe! Personlig har jeg ikke en sterk preferanse, har hatt to tisper og en hannhund, og heller nok kanskje mer mot hannhunder. Men jeg hører fra mange med små hunder at hanner kan være veldig vanskelig å få stuerene, at de markerer inne og at de er så stressa rundt løpetid i nabolaget feks at de står og uler ved døra osv. Dette er ikke noe jeg har vært borti med store raser, verken min egen eller venner sine (vært aktiv i NRH og NBF-miljø i 15 år, så vært borti en del forskjellige raser) i det hele tatt, så er det en typisk type atferd for små hunder, eller er det mer individbetinget? Vi legger så klart til rette for rotrening og passe aktivitetsnivå osv osv.  Hadde vært fint å høre noe annet enn skrekkhistorier om små hunder, for akkurat nå lener jeg veldig mot tispe.
    • Vi har hittil foret vår valp på 13 uker med fire måltider om dagen og har planer om å gå ned til tre måltider om dagen. Ved fire måltider ga vi frokost ca 07-07.30, lunsj 12, middag 16 og kveldsmat 19.30.  hvilke tidspunkter forer dere valpene deres og hva har fungert for dere?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...