Angilja Skrevet 9. August 2010 Rapporter Skrevet 9. August 2010 En klype bilder fra helgas tur i Trollheimen: Coda Coda Coda - isj så våt man blir! Frost - Fenris Frost Coda Coda Sjøuhyret (eh, Fenris) Frost - Coda *fortsetter*
Angilja Skrevet 9. August 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 9. August 2010 Fenris Coda - Fenris - Shira - Frost Shira Fjellreven Shira Coda Meg og gjengen Meg og gjengen Meg og gjengen, igjen... Frost sover på mammas fot Shira
Angilja Skrevet 9. August 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 9. August 2010 Shira - Fenris Shira - Fenris Frost Frost Shira og sauen lukter på no' godt Shira har noe å fortelle Fenris Frost - Coda - Shira - Fenris Sauer er farlige dyr
Anette Skrevet 9. August 2010 Rapporter Skrevet 9. August 2010 Helledussen og søte da spesielt de første "dykke" bildene
MarieR Skrevet 9. August 2010 Rapporter Skrevet 9. August 2010 Jeg tror du har verdens flotteste samojeder Og hoppawarten er ikke å forakte han heller! Ser ut som en flott tur, veldig fine bilder.
Angilja Skrevet 9. August 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 9. August 2010 Jeg tror du har verdens flotteste samojeder Og hoppawarten er ikke å forakte han heller! Ser ut som en flott tur, veldig fine bilder. Hihi, takk Det var en VELDIG fin tur! 10 km på sykkel fredag, 17 km å til Geithetta og ned på lørdag, 13 km gåtur + 10 km sykkelur på søndag i nyydelig vær!
Carina Skrevet 9. August 2010 Rapporter Skrevet 9. August 2010 Du har virkelig utrolig flotte hunder! Så ut som en kjempefin tur også.
Angilja Skrevet 9. August 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 9. August 2010 Du har virkelig utrolig flotte hunder! Så ut som en kjempefin tur også. Takk! :aww:
Marianne&Java Skrevet 9. August 2010 Rapporter Skrevet 9. August 2010 Nydelige hundene De ser så lykkelige ut Så ut som en kjempefin tur!
bisQuit Skrevet 9. August 2010 Rapporter Skrevet 9. August 2010 Ser fremdeles like vakre ut som på vestnes Naturen såg ikkje så verst ut heller. =)
Rocket Skrevet 9. August 2010 Rapporter Skrevet 9. August 2010 Flotte bilder! Ser veldig harmonisk ut
Pim Skrevet 9. August 2010 Rapporter Skrevet 9. August 2010 Tjihi, Frost er sååå lik Nansen på alle bildene der han blunder litt Veldig fine bilder! Og selvsagt enormt fine hunder Sier ikke nei takk til å hilse på den gjengen igjen, nei!
KjerstiG Skrevet 9. August 2010 Rapporter Skrevet 9. August 2010 Så kjempeflotte bilder ;-) Nydelige hundene..
pippin Skrevet 13. August 2010 Rapporter Skrevet 13. August 2010 Kjempefine hunder! :rolleyes2: masse pels overalt Så ut som en herlig tur det der ja, for hunder og mennesker!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar