:)Kine Skrevet 13. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2011 (endret) Dra opp! PÅ alle oppskrifter jeg har funnet må man bruke mel. Er det ikk emulg å bare tørke vommen i ovnen? Tesh tåler ikke mel :/ Jeg brukte egg til mine. Og liiitt havregryn. Jeg tror nok oppskriften hadde gått greit uten havregrynet for egg binder vel alt sammen? Edit: Også stekte jeg dte i ovnen. Endret 13. Desember 2011 av :)Kine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 13. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2011 Dra opp! PÅ alle oppskrifter jeg har funnet må man bruke mel. Er det ikk emulg å bare tørke vommen i ovnen? Tesh tåler ikke mel :/ Potetmel og egg. Ikke tilsett ekstra vann om det står det i oppskrifta, voh har mer enn nok vann. Men husk å redusere tilsvarende i potetmel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 13. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2011 Tror du hun tåler potetmel da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 27. April 2012 Rapporter Share Skrevet 27. April 2012 Drar opp denne igjen jeg! Potetmel er jo ikke vanlig mel. Men laget av nettopp poteter. I dag kjøpte jeg en 5 kg pølse med v&h som ligger nede og tiner litt så jeg skal få skåret den opp. Kuro prøvde å spise seg gjennom plasten, før han fant ut at det var jo littegrann i endene der plasten er knepet sammen. Så dette tror jeg virkelig at kan bli fantastiske godbiter, i tillegg til mat. Haha. Var det noen som hadde prøvd å bare lage med egg som bindemiddel? Hvordan gjorde dere det? Evt. vurderer jeg egg og maizena, for det har jeg. Noen oppskrifter? Tanker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
busy Skrevet 27. April 2012 Rapporter Share Skrevet 27. April 2012 http://hundesonen.no/forum/topic/61303-aa-gjoere-vh-til-godbiter/page__hl__+v__st__20 Jeg syntes ikke det luktet veldig ille når jeg brukt kyllingvarianten til V&H. Derimot brukte jeg ren vom første gang, og ja det luktet kumøkk uten å overdriv Siste side i denne tråden er det oppskrift, men har og brukt enda mindre potetmel enn det som står der. Godbitene var helt fine etter frysing også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 27. April 2012 Rapporter Share Skrevet 27. April 2012 Hurra! Takk! Og det med sprøyte var dødslurt, det skal jeg også skaffe meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
busy Skrevet 27. April 2012 Rapporter Share Skrevet 27. April 2012 Nå om dagen bruker jeg rå kjøttdeig som belønning, og det har jeg i sprøyta. V&H med kylling var litt vanskelig å ha i sprøyte for å belønne, men genial for å spre det på stekebrettet 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts