SiriogDiego Skrevet 2. August 2010 Rapporter Share Skrevet 2. August 2010 Er det noen snille folk her som vil lage en banner til hjemmesiden min? Jeg er helt grønn på det, så trenger litt hjelp. Jeg vil gjerne at det skal stå "livet med en jack russell terrier" og den må være 940x198 pixels (tror jeg ) Jeg er usikker på farge, men en som går litt i et med resten av hjemmesiden. Her er noen bilder som kan brukes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 2. August 2010 Rapporter Share Skrevet 2. August 2010 Lagde en enkel en kjapt her nå =) Var ikke så mange av de bildene som egnet seg så veldig fprdi de var uskarpe =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriogDiego Skrevet 3. August 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. August 2010 Takk Hadde det gått an å gjøre bakgrunnen mørk og skriften lys? Liker den godt, men litt usikker om det ble litt mye hvitt når bakgrunnen på siden er hvit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 4. August 2010 Rapporter Share Skrevet 4. August 2010 Noe sånt da? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriogDiego Skrevet 4. August 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. August 2010 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 5. August 2010 Rapporter Share Skrevet 5. August 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarpeSkrotum Skrevet 5. August 2010 Rapporter Share Skrevet 5. August 2010 Hehehe, lett domenenavn du hadde Lite tips: Komprimer bildene du har på siden før du legger de inn, for bare første bildet du har der er på 3.85MB og det laster treeeegt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriogDiego Skrevet 5. August 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. August 2010 Hehehe, lett domenenavn du hadde Lite tips: Komprimer bildene du har på siden før du legger de inn, for bare første bildet du har der er på 3.85MB og det laster treeeegt. Takk for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar