Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundetreff på Konnerud?


Helene BK

Recommended Posts

Hei :icon_redface:

Jeg har sett at det er flere som har prøvd å arrangere treff og jeg vet ikke om det ble noe av, men jeg vil gjerne møte opp på hundetreff. Har veldig lyst til at Ronja kan sosialisere seg med andre hunder :whistle:

Jeg bor på Konnerud og det er kjempemasse turområder i nærheten og åpne områder hvor man kan møtes. Feks stordammen, svensedammen, lysløypa osv.

Er noen med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, hei, hvor er hunden din fra? Ikke sett at det har kommet en ny gårdshund på forumet jeg. :icon_redface:

Hvis du følger med på gårdshundforumet, så kommer jeg til å prøve å få til et gårdshundtreff i Oslo om ikke lenge, ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :icon_redface:

Jeg har sett at det er flere som har prøvd å arrangere treff og jeg vet ikke om det ble noe av, men jeg vil gjerne møte opp på hundetreff. Har veldig lyst til at Ronja kan sosialisere seg med andre hunder :whistle:

Jeg bor på Konnerud og det er kjempemasse turområder i nærheten og åpne områder hvor man kan møtes. Feks stordammen, svensedammen, lysløypa osv.

Er noen med?

Har en venninde (Maria) som bor på Konnerud faktisk :lol: Hun har to dachser, kanskje du kjenner til henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simira: Ronja er her fra Konnerud :whistle: Oslo kan bli problematisk for oss, men treffet jeg snakker om nå er ikke rasebetinget :icon_redface:

Papillon: Dessverre så kjenner jeg ikke Maria. Vi har bare hatt Ronja i 2 mnd så har ikke opprettet noe særlig av et nettverk med andre hundeeiere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :icon_redface:

Jeg har sett at det er flere som har prøvd å arrangere treff og jeg vet ikke om det ble noe av, men jeg vil gjerne møte opp på hundetreff. Har veldig lyst til at Ronja kan sosialisere seg med andre hunder :whistle:

Jeg bor på Konnerud og det er kjempemasse turområder i nærheten og åpne områder hvor man kan møtes. Feks stordammen, svensedammen, lysløypa osv.

Er noen med?

Vi blir ihvertfall med..Hvordan er det med offentlig transport opp til konnerud?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...