Gå til innhold
Hundesonen.no

Nesbyen 31/7-01/8


Monab88

Recommended Posts

Grattis til alle som er fornøyd! Til dere andre: neste gang er det vår tur!

På lørdag fikk Symreblomsten et typisk bearded-collie-panikkanfall på grunn av høye smellelyder (noen elskelige unger som lekte med å hive planker etter hverandre). Symra skulle inn i teltet, og dermed basta! Jeg ga opp og Symra dro oss inn i teltet. Da kom ringsekretæren løpende og spurte om vi kunne være så snill å prøve en gang til, hvis ikke fikk ikke dommereleven nok kandidater! Vi prøvde en gang til vi, Symra fikk tilbake hvilepulsen og fikk blått ("viste seg ikke til sin fordel". No kidding?!). Søndag hadde hun kommet over skrekken men stresset fortsatt litt i ringen. Hun ble 2AKK med flat rød. Bedre lykke neste gang.

Sara og jeg har det alltid gøy på utstillingsturer, men denne gangen fikk vi bruk for vårt gode humør og vår positive livsinnstilling, for å si det sånn. Omtrent alt som kunne gå galt gikk galt! :lol:

Så fine bilder Siri! Jeg stjeler de av Symra jeg. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle sammen med flotte resultater! Veldig kjekt å se bilder, Siri. :wub:

Og for en syyyk pels på Symra? :wub: Ser ut som det er litt å holde orden på.

Symra har en del pels ja, kan man si. Jeg tror ikke jeg noen gang har sett en beardistispe med så mye pels. Men den er rimelig glatt og grei å holde flokefri, heldigvis! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...