Yodel Skrevet 29. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2010 Etter å ha drevet oppdrett av jodlende basselusker en tid kom det for en 20 mnd tid siden en selv-avlet Mini-Yodel til verden. Det var en rar liten klump som luktet godt- særlig når det var saftige saker i bleiene syntes voffsene, ellers var det da ikke mye han kunne brukes til. Centa fant fort ut at smokkene hans smakte innmari godt: http://www.youtube.com/user/kingwanas#p/u/2/arQwKCNu440 Og stakk av med de titt og ofte. Etterhvert vokste guttepjokken seg større, og kjærligheten mellom han og boffsene økte i takt med hans overgang til fast føde. De fant kjapt ut at der Junior var, der vanket det ofte en godbit. Mini'n passer alltid på at alle hundene får litt av maten sin når han spiser. Blir de stengt ute under middagen vandrer han avgårde mede litt nam til dem. Til gjengjeld får han bruke dem som "leker", "senger" m.m. Sindre & Centa Å vokse opp i en hundeflokk er ikke bare bare. Han foretrekker å drikke fra hundenes vannskål, setter seg på huk i gresset når'n skal lette på trykket, blir like oppspilt som hundene når vi skal på tur m.m. Nå har'n jaggu meg startet å jodle også! http://www.youtube.com/user/kingwanas#p/u/0/iZbZ2T6kPf8 Hvor skal nå dette ende??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 29. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2010 Hahahahahahaha!! Fy søren, så utrolig morsom(t)!! Kan du ikke begynne storoppdrett av disse? Jeg tar gjerne en liksom Men det har vel kanskje mer med miljø å gjøre, en avl? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 29. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2010 Hvor skal nå dette ende??? Han burde ha oppvisning fra den store scenen på Nesbyen til helga !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 29. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2010 For en skjønn tass, jodler og er sååå blid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 30. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2010 Jeg kjenner at jeg gleder meg til å komme hjem å se og høre jodling på høyt nivå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 30. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2010 Så fantastisk herlig! Han og Kasko kunne fått det artig sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 30. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2010 Så herllig,fineste Mini'n det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 1. August 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. August 2010 Ha ha. Han jodler hver gang han hører videoen også. Pappan hans sitt første ord var jo "Voff" (vokste opp blant sheltier) Så da er det vel på tide at junior starter å jodle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lo:co Skrevet 1. August 2010 Rapporter Share Skrevet 1. August 2010 herlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar