Djervekvinnen Skrevet 22. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2010 Tviler, men tenkte jeg skulle høre om flere som er påmeldt Rana trekk og brukshundklubb og Vefsn hundeklubb sine utstillinger i Mo i Rana 21-22 aug. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Angilja Skrevet 22. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2010 Jepp! Påmeldt med 3 samojeder begge dager! Har meldt på ei tispe og 2 hanner, dvs jeg trenger handler til en stk hann om begge går videre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 22. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2010 Vixen er påmeldt utstilling begge dager, samt lydighetsprøven. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inu Skrevet 22. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2010 Jobbe, jobbe, jobbe... Vet ikke hvilken dommer jeg skal jobbe for enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 22. Juli 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2010 Kult. Jeg skal med begge mine, men kun Nitro skal stille begge dagene. Chanti skal søndagen. Håper du finner handler Fannhvit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
machte Skrevet 27. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2010 Mi er påmeldt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elvira Skrevet 27. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2010 Vi hadde tenkt det, men det blir ikke noe av nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar