Gå til innhold
Hundesonen.no

Han Eine


Poter

Recommended Posts

Når det gjelder bilder... jeg vet, nesten umulig med svarte valper som ikke sitter i ro, men bare knips i vei. Søstern hadde en fin forklaring på hvordan hun klarte å ta så bra bilder av Luna, mens mine egne bare ble... ja, som du skrev, en pote her og en haletipp der :P ... Som hun sa: jeg tar ca 300 bilder, det skulle da bare mangle at minst 10 ble brukbare! :P Og i denne digitale verden, så er det jo bare å knipse til krampa tar en og slette de som ikke ble bra... :P Og nå er det lirtt lettere å ta bilder, lettere med daglys og sommersol enn, lampelys og vintermørke. Synes at mange av bildene fra Lunas første tid ble veldig mørke, men men...

Her er nnoen blimkskudd av Luna som liten valp... og det er bare 4-5 måneder siden... Tiden flyr :P

post-6222-1280257169,0345_thumb.jpg

post-6222-1280257216,8219_thumb.jpg

post-6222-1280257343,112_thumb.jpg

post-6222-1280257577,5484_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sukkakk*

I dag har jeg vært så heldig å få tafse på han Eine!

4837082615_15b86a1b19.jpg

Se DEN skjønningen daaaaa! :P Er rett og slett ikke mer å si enn :P Kravlet på fanget mitt og var umiddelbart med på leken med voksenlabben min. Også hadde han et utrolig godt hundespråk!

4837090561_7dc8d2c7dd.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fått noen veldig fine bilder der da! :hyper::kiss::huh:

Og for en liten sjarmør! :thumbsup: Kjempenydelig var han, lille Eine :innocent:

:P :P :P

Han er virkelig en liten, herlig sjarmør :banana: Koser meg masse med ham og overrasker meg selv med at jeg greier å nyte valpetiden. Jeg er ikke glad i valpetiden og synes vanligvis den bare er noe herk, men denne gang er det kos -så langt :icon_redface:

Han er ganske enkel å ha med og gjøre. Rolig og tar det meste på strak pote. Veldig kosete er han og vil ligge mye på fanget og inntil. Kos det.

En annen ting: i dag tråkket jeg ham for første gang på labben -det er en første gang for alt :drool: Han hylte til og så opp på måsene som skreik over oss. Tror han forbant det med dem :devil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søt han Eine :icon_redface:

Mhm, veldig :drool:

Hva, har du fått han hjem allerede :banana:

*henger ikke med i det hele tatt* *på noesomhelst*

Men gratulerer, han er utrolig søt :thumbsup:

Ja, og i morgen er han 9 uker gammel og jeg ser allerede at han har vokst!

*Dåner* :innocent:

Hihi :devil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...