Gå til innhold
Hundesonen.no

Vanskjøtsel i dyrepark

Ganzie

Recommended Posts

Skrevet

Jeg var i en dyrepark i nabolandet, og det jeg så gjorde meg fysisk uvel.

Jeg orker ikke skrive hele greie på nytt, men dere kan lese om det i bloggen min. (link i signatur)

Ja, parken er meldt til de rette myndigheter.

Smakebit:

82496.jpg

Skrevet

:rolleyes2:

Stakkars dyr... Så overvektig den bjørnen var!

Er godt du har tatt det videre til en innstans!

Kan du sende på PM hvilke dyrepark dette er ? Jeg vil ikke støtte opp om slik.

Skrevet

Jeg ser hvilken dyrepark det er ja, vi var der for 3-4år siden å det er ikke aktuelt å dit igjen, parken er sliten å drives nok bare for å melke penger av turistene...

Det er vel fullt lov å si hvilken park det er snakk om??

Skrevet

Jeg ser hvilken dyrepark det er ja, vi var der for 3-4år siden å det er ikke aktuelt å dit igjen, parken er sliten å drives nok bare for å melke penger av turistene...

Det er vel fullt lov å si hvilken park det er snakk om??

Jeg kan egentlig ikke se noen grunn til å ikke si hvilken park det er, men jeg har holdt unna navnet foreløbig fordi jeg antok at en del kom til å mene at jeg "henger ut" parken.

Skrevet

Lett å finne ut hvilken dyrepark det er ved å kopiere en setning fra det du har kopiert fra deres side, og google det. Ikke at det er feil av deg, men som et tips til de som måtte lure... :rolleyes2: Grei og "indirekte" måte å gjøre det på.

Skrevet

Lett å finne ut hvilken dyrepark det er ved å kopiere en setning fra det du har kopiert fra deres side, og google det. Ikke at det er feil av deg, men som et tips til de som måtte lure... :rolleyes2: Grei og "indirekte" måte å gjøre det på.

Fullstendig klar over det, men det er deres tekst, så den får de stå for :whistle: Og jeg har aldri nevnt navnet, at folk finner det ut ved eget detektivarbeid er en annen sak :rolleyes2:

Skrevet

Som sagt så ble parken meldt til Jordbruksverket, og de har sendt ut inspektører. Revene får nå behandling for skabb, heldigvis. Bra det ble tatt tak i, bare så synd det må en utenforstående til før det blir gjort noe :banana:

Fikk ikke svar angående de andre dyrene, så der får det vel skure og gå :banana:

Skrevet

Kan du ikke ta kontakt med media i Sverige og tipse om forholdene der? Kanskje de lager sak av det da, og får hengt de ut litt.

Skrevet

Støtter Mikkel der! Gå til media i Sverige. Slik skal ingen dyr ha det overhodet! Rart ingen har gjort noe før?

Fant ut hvilken park det var, så da vet vi hvor vi IKKE skal

Guest Dratini
Skrevet

Vi var i den parken for endel år tilbake (ca 12-13) år siden. Det var ikke ille der da, men vi hadde tenkt å ta turen nå i sommer også. Det ble utsatt pga bil som ikke vil helt det vi vil. Kommer kanskje til å ta turen dit neste år, og da skal kamera være med. Så får vi se om dyrene har det bedre, for de bildene til Ganzie viste virkelig ille forhold :rolleyes2:

Skrevet

Fy f***, det var noen fæle bilder. Stakkars stakkars dyr.

Eierene/driverene av parken fortjener å få media på seg og dyrene fortjener så uendelig mye bedre behandling. Enig med Nirm og Margrete - gå til media!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...