Nirm Skrevet 18. Juli 2010 Rapporter Skrevet 18. Juli 2010 Noen som har erfaringer med disse? Er det så enkle som de skal ha det til å feste (for oss med et par tommeltotter for mye)?
Djervekvinnen Skrevet 18. Juli 2010 Rapporter Skrevet 18. Juli 2010 Det så kjempekjekt ut! Spent å høre om noen har prøv ut dette Og så bra at det kan tilpasses de ulike bilmodellene.
bisQuit Skrevet 18. Juli 2010 Rapporter Skrevet 18. Juli 2010 Dette er eit meget genialt system. Eg hadde det på ene bilen min (passat) Var veldig bra passform og veldig lett og montere. Litt klur at dersom mann monterer på siderutene for baksetet går det ikkje an og ta ned vinduet med "plex" på. Men anbefales på det varmeste!
Nirm Skrevet 18. Juli 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Juli 2010 Stenger den mye sol ute? Har varebil, så trenger ikke å tenke på å ta ned vinduer...
bisQuit Skrevet 18. Juli 2010 Rapporter Skrevet 18. Juli 2010 Den stenger bra med sol ute ja Hadde varebil eg også men eg tok liksom 5 ruter istedenfor 3 som er normalt på stv. Gjekk veldig greit her og da eg ikkje hadde baksete i bruk men.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar