Gå til innhold
Hundesonen.no

Bilderedigeringsprogram


Tonje

Recommended Posts

Jeg hadde et sånn enkelt bilderedigeringsprogram en gang i tiden hvor jeg kunne legge inn musikk til slideshow jeg lagde blandt annet. Noen som har noen tips til sånne? Enkle sådan? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde et sånn enkelt bilderedigeringsprogram en gang i tiden hvor jeg kunne legge inn musikk til slideshow jeg lagde blandt annet. Noen som har noen tips til sånne? Enkle sådan? :)

Det eneste jeg kommer på er Windows movie maker, mn det er ikke et redigeringsprogram. Det er i alle fall veldig enkelt å legge til musikk der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset Paws,men nå har jeg endelig fått lagt til bilder og musikk på windows movie maker.MEN; hvordan kan jeg få lagt filmen til bloggen f.eks? Det går ikke å åpne den i w.media player.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei,nå er den lagret som en videofil og kan spilles av i w.media player,men når jeg skal legge den inn i bloggen og velger å åpne mappen den ligger i så kommer det bare opp at ingen elementer stemmer med søket :) Den ligger jo der når jeg går inn via dokumenter og videoermappen. Fader altså,nå som jeg trodde alt gikk som smurt her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg peiling på blogging, men jeg tipper du må laste filen opp på nett via en annen metode. F.eks. lage deg en konto på youtube (om du ikke alt har det) og laste opp der, og så kopiere linkadressen, og putte den adressen inn i bloggen din.

Men som sagt, jeg har ikke snøring på blognettstedene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...