Gå til innhold
Hundesonen.no

Lage ny hjemmeside

MonicaT

Recommended Posts

Skrevet

Hei

Jeg har en enkel hjemmeside via FrontPage ( www.jakthund.net )

Har lyst til å lage en ny og litt mer fancy hjemmeside. Men hva slags programmes finnes ?

Noen som er bedre enn andre ?

Må være noe som er greit å bruke da jeg ikke er veldig data teknisk.

Skrevet

Dreamweaver er vel det beste på markedet, om enn noe dyrt om du ikke "låner" det av noen. Tar litt mer tid å sette seg inn i en FP, men et mye bedre program, og når du bare har kommet inn i det, så går det raskt å bygge i det. Det koder bedre enn FP også.

Om du kan kode selv, så er det et program som heter HTML kit som fungerer utmerket til det. Bruker det selv nå, og eneste minuset med det er at det mangler muligheter for imagemapping (men det kjøpte jeg et program til en 100 lapp som gjør for meg, akkurat det gidder jeg ikke å kode selv).

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Takk. Er ikke så flink i norsk.
    • Legitime = oppriktige/riktige i følge lover og regler.
    • Det finnes mange gode bøker og kurs om språk. Turid Rugaas har "På talefot med hunden" og "Bjeffing - språket som høres".  Dette er også en god jeg har i bokhylla www.dogwise.com/the-language-of-dogs-understanding-canine-body-language-and-other-communication-signals-dvd-set/ Hvis du bor på østlandet kan jeg på det varmeste anbefale språkkurset til Lundqvist hundeskole. Jeg har gått det to ganger og det er utrolig lærerikt. Det avhenger veldig av individene om de kan ordne opp selv eller ikke. Så lenge hundene oppfører seg ok mot hverandre og tar hverandres signaler så er det ok. Om det er stor forskjell i alder og adferd på dem så trenger de ofte litt hjelp for å fungere sammen. Jeg mener uansett at det er eierens ansvar å sørge for at alle hundene trives og har det greit, og ingen hunder skal være nødt til å sloss for plassen sin eller mistrives i flokken.
    • De som har flere hunder enn tre og som lever i flokk. Lar dere flokken ordne opp i alt selv? Eller tar dere helt styringa? Blir det værre da? Ønsker kun å lære mere om hundespråk.
    • Hva betyr legit? Betyr det at de er greie?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...