Gå til innhold
Hundesonen.no

Linker i sidesøyle /widgets


Red Merle

Recommended Posts

OK, nå har jeg knota i evigheter, og kommet frem til at jeg er teknisk retadert, eller noe :lol:

Jeg skjønner virkelig ikke hvordan man får linker inn på en sånn sidesøyle på wordpress... Jeg har en sånn side med linker, men klarer altså ikke få den foran på siden, under kaledenderen liksom.. Noen som kan forklare meg hvordan jeg får til dette?

Siden ser per dags dato slik ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det har jeg fått til :lol: Men det kommer ikke opp noe på selve bloggen, ikke skjønner jeg hvordan jeg får linker på den linke-widget tingen heller :S... Kanskje jeg skal slette den og så gjøre det en gang til..Kanskje det går automatisk da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det har jeg gjort. Jeg har en sånn 'side' der jeg kan legge til /fjerne og redigere linkene. Jeg har langt til en 5-6 stykker der.. Men de kommer ikke opp på sidesøylen... :lol:

Hvis du har lagt linkene dine inn i wordpress (under "linker" i dashbordet ditt) så må du bruke blogrull/lenker-widget'sen for å vise linkene. Husk å trygg "lagre" i widgets'n du har dratt over til sidestolpen, slik at den ikke bare forsvinner igjen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de er på den linke siden på dashbordet... Jeg har prøvd og bruke den widget'en som heter 'Lenker', og har trykket 'lagre'.. Men den vises ikke/det skjer ikke noe :S Finner ingen widget som heter 'blogrull/lenker'...

Er det mulig å slite så mye som meg? haha :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de er på den linke siden på dashbordet... Jeg har prøvd og bruke den widget'en som heter 'Lenker', og har trykket 'lagre'.. Men den vises ikke/det skjer ikke noe :S Finner ingen widget som heter 'blogrull/lenker'...

Er det mulig å slite så mye som meg? haha :lol:

Det kan være at temaet du bruker ikke har slike dynamiske sideblokker "installert" ... prøv å bytt til et annet tema og se om de dukker opp da. Hvis det er det, så må tema-filene redigeres for at du skal kunne bestemme innholdet i sidestolpen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, kan være derfor bare noen få funker da... Kalenderen, siste poster og kommentarer fungerer.. Har ikke fått noen andre til å fungere.. Å redigere temafiler, tror jeg blir litt utenfor mine hendre hehe.. Kommer til å kløne det til. Men får bytte tema/layout og se om det går seg til da :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...