Gå til innhold
Hundesonen.no

Valp trenger litt sosialisering


Krelise

Recommended Posts

Pax har nå blitt 11 uker og trenger litt mer sosialisering med andre hunder. Problemet er at vi ikke kjenner så mange med hund.

Så jeg tenkte jeg kunne prøve her.

Er det noen som har en voksen hund, som er tålmodig og snill med valper, som kunne tenke seg å møte oss? Alle raser og størelser er aktuelt, det viktigste er at hunden er snill med valper :) Pax har ingen dårlige erfaringer så langt, men trenger som sagt mer sosialisering. Han er som valper flest, vilter og ivrig i møte med andre hunder.

Pax er av rasen pinscher. Vi bor i Trondheim.

Legger ved et par bilder av godgutten :)

paxstamme2.jpg?t=1278530313

paxsitt.jpg?t=1278530391

Jeg var usikker på hvor jeg skulle legge tråden. Hvis den passer bedre et annet sted, så må moderator gjerne flytte den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har stor hund som jeg mistenker er litt for liten i hodet enda til og leke med så liten valp :getlost: Hun er en briardmix på 1,5 år, lenge siden hun har møtt valper nå. så jeg vet ikke om hun er lite vilter som hun var sist vi traff småttis :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :whistle:

Jeg har ei tispe som er veldig trygg, snill og god med valper. Jeg drar bort ei uke nå, men kan gjerne møtes etter det! :banana:

Det hadde vært supert :banana:

Noen flere som kunne tenke seg å la sin trygge voksne hund møte min valp?

(føles litt som å legge ut en merkelig kontaktannonse dette her, hehe :getlost: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eurasierhannen her på 2,5 har vært veldig fin med valper så langt. Han er vanligvis ikke typen som setter i gang og leker med viltre, overivrige valper, men er mer opptatt av å dempe dem. Så han kan virker uinteressert/overlegen, men det er veldig nyttig for valper som trenger å roe seg sammen med andre hunder. Kan godt møte dere vi. :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei tispe som er veldig trygg, snill og god med valper. Jeg drar bort ei uke nå, men kan gjerne møtes etter det! :getlost:

Ikke meningen å stjele kontaktannonsen, MEN:

Kan vi også få møte Tinka en dag? Hun er jo så herlig! Har et sheltieknøtt på 12 uker nå som sikkert kunne ha godt av å omgåes henne litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eurasierhannen her på 2,5 har vært veldig fin med valper så langt. Han er vanligvis ikke typen som setter i gang og leker med viltre, overivrige valper, men er mer opptatt av å dempe dem. Så han kan virker uinteressert/overlegen, men det er veldig nyttig for valper som trenger å roe seg sammen med andre hunder. Kan godt møte dere vi. :getlost:

Det høres akkurat ut som hva Pax trenger. Kjempefint om vi kan møtes :whistle: Har du noe forslag om tid og sted? Bør vel være et sted de kan være løse, evt i langline. Jeg har bil,men er ikke så godt kjent, så en veibeskrivelse eller søkbar adresse er fint :banana:

Jeg kan når som helst denne uka. Neste uke drar vi på hytta noen dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres akkurat ut som hva Pax trenger. Kjempefint om vi kan møtes :getlost: Har du noe forslag om tid og sted? Bør vel være et sted de kan være løse, evt i langline. Jeg har bil,men er ikke så godt kjent, så en veibeskrivelse eller søkbar adresse er fint :whistle:

Jeg kan når som helst denne uka. Neste uke drar vi på hytta noen dager.

Bare foreslå et sted du er kjent som passer deg, er ikke avhengig av langline eller gjerde. Kan helga passe? På hverdager er jeg litt travel, iom at jeg har liten valp selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :whistle:

Det hadde vært supert :banana:

Noen flere som kunne tenke seg å la sin trygge voksne hund møte min valp?

(føles litt som å legge ut en merkelig kontaktannonse dette her, hehe :getlost: )

Ikke meningen å stjele kontaktannonsen, MEN:

Kan vi også få møte Tinka en dag? Hun er jo så herlig! Har et sheltieknøtt på 12 uker nå som sikkert kunne ha godt av å omgåes henne litt.

Jepp, det burde kunne ordne seg! :banana: Tar kontakt med dere begge når jeg kommer hjem igjen, jeg. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare foreslå et sted du er kjent som passer deg, er ikke avhengig av langline eller gjerde. Kan helga passe? På hverdager er jeg litt travel, iom at jeg har liten valp selv.

Skal vi si lørdag, hvis det passer for deg? Hva med Nydammen på Vikåsen? Jeg er veldig dårlig kjent når det gjelder steder som egner seg for hundetreff, så hvis du har andre forslag så tar jeg gjerne imot :getlost:

Jepp, det burde kunne ordne seg! :whistle: Tar kontakt med dere begge når jeg kommer hjem igjen, jeg. :banana:

Høres bra ut :banana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi si lørdag, hvis det passer for deg? Hva med Nydammen på Vikåsen? Jeg er veldig dårlig kjent når det gjelder steder som egner seg for hundetreff, så hvis du har andre forslag så tar jeg gjerne imot :getlost:

Den e grei ja. Kan vi ta det litt tidlig på dagen? Det er sheltietreff mellom 14-16 som jeg tenkte meg på. :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den e grei ja. Kan vi ta det litt tidlig på dagen? Det er sheltietreff mellom 14-16 som jeg tenkte meg på. :getlost:

Fint :whistle: Ja, skal vi si kl 12? Kunne tatt det tidligere, men sambo har bilen på morgenen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen, begge to! :icon_cry: Nå er jeg hjemme fra ferie, og både bikkja og jeg er klare for sosialisering. Fra mandag av er jeg uten bil noen dager, så da er jeg ganske lite mobil, men vi har jo både bein, sykkel og buss som framkomstmiddel. Jeg gjør stort sett ingenting om dagene, så med enkelte unntak er jeg ledig både morgen, formiddag, ettermiddag og kveld. :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...